اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌های کرج تأکید کرد

ضرورت احداث پارک‌ها و توسعه سرانه‌های فضای سبز در کلانشهر کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر ضرورت احداث و توسعه سرانه‌های فضای سبز در این کلانشهر تأکید کرد.

ضرورت احداث پارک‌ها و توسعه سرانه‌های فضای سبز در کلانشهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در بازدید در فضاهای سبز کرج اظهار داشت: توسعه جمعیت این کلانشهر و نیاز مردم به فضاهای سبز می‌طلبد تا فضاهای سبز کرج متناسب با جمعیت شده تا در آینده با مشکل روبه رو نشویم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج ادامه داد: روند رو به کاهش سرانه‌های فضاهای سبز در کرج نگران کننده است و باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم نیازمند فضاهای سبز هستند، افزود: باید تلاش شود تا در تمام مناطق این شهرستان فضاهای سبز به صورت یکسان ایجاد شود.

زارع گفت: در مناطق محروم روند توسعه سرانه فضاهای سبز با کاهش بسیاری مواجه است لذا باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و جدی در این باره صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به نصب 1500 ست استاندارد ورزشی در پارک‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با نصب این ست‌های ورزشی می‌توانیم در توسعه ورزش نیز گام برداریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا میزان سرانه های فضاهای سبز در این شهرستان را به استانداردهای لازم برسانیم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: البته رسیدن به اهداف مورد نظر نیازمند همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف است.

زارع متذکر شد: برای توسعه فضاهای سبز در مناطق مختلف کرج تلاش‌های بسیار صورت گرفته، اما روند افزایشی جمعیت موجب شده است که نتوانیم اهداف خود را در زمینه رسیدن به استانداردهای فضاهای سبز محقق کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول