اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج تأکید کرد

ضرورت اصلاح زیر ساخت‌ها و توسعه فضای سبز

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت توجه به زیر ساخت‌ها و اصلاح معابر جهت تسهیل در تردد همچنین توسعه فضای سبز و بوستان‌های محلی تاکید کرد.

ضرورت اصلاح زیر ساخت‌ها و توسعه فضای سبز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پابگاه خبری شهرداری کرج، اباذر افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی تسهیل در راه‌های عبور و مرور مناطق محروم این کلانشهر را نیز مد نظر داشته باشیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: انجام پروژه‌ها در قالب احداث زیر ساخت‌ها با رعایت استانداردهای شهری صورت گرفته است.

خدابین با اشاره به موقعیت جغرافیایی و آمار جمعیتی منطقه 5 شهرداری کرج گفت: تحقق این مهم نقش به سزایی در روان سازی ترافیک منطقه ایفا می‌کند.

وی اهتمام مدیریت شهری در کاهش معضل ترافیک را یادآور شد و عنوان کرد: راهکار اجرایی در این باره نیز از سوی شهرداری کرج جهت کاهش ترافیک ارائه خواهد شد.

خدابین با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز و بوستان‌های محلی از افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 5 ابراز خرسندی کرد و گفت: ایجاد مکان‌های تفریحی و ورزشی به منظور فراهم آوردن رفاه حال شهروندان از دغدغه‌های اصلی شورا و شهرداری است.

این مسئول تأکید کرد: به وجود آوردن زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف و تدوین سیاست‌های کارآمد اجرایی در مباحث این عرصه امری ضروری است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج، بررسی کلیه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به منظور دیدن سرانه‌های خدماتی را مهم دانست و بیان کرد: بهره‌وری از سرمایه‌های انسانی و اجتماعی همچنین شناخت راهکارهای موفق برای حل گره‌های ترافیکی مبتنی بر کار علمی، دقیق و اقدامات کارشناسی مورد تاکید مدیریت شهری است.

خدابین اذعان داشت: منطقه 5 شهرداری کرج با توجه به ازدحام جمعیت و بار ترافیکی شدید نیازمند افزایش فضاهای تفریحی و ورزشی است.

وی هدف از رسیدن به ایده آل‌ها و استاندارهای لازم درباره تامین سرانه‌های تفریحی و فضای سبز را تامین نیازهای زندگی شهروندی، کاهش استرس و به تبع آن افزایش سلامت شهروندی ذکر و بیان کرد: منطقه 5 در این زمینه تا حد امکان مطلوب عمل کرده است.

خدابین ادامه داد: اگر ترافیک در معابر اصلی و پرتردد این منطقه روان باشد، به‌طورقطع علاوه بر زیبایی چهره شهر و کاهش آلودگی صوتی، زمینه‌های رضایت و آسایش شهروندان نیز فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: می‌توان گفت نگرش صحیح به این امر می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری را کاهش دهد.

خدابین فعالیت مدیران اجرایی منطقه 5 را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تدوین برنامه‌های ویژه برای ارتقای سرانه‌های فضای سبز و اماکن تفریحی، ورزشی با توجه به موقعیت فیزیکی منطقه و آمار جمعیتی در این منطقه امری بسیار ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، رفع نیازهای شهروندان را ضروری دانست و افزود: برنامه‌های مختلف سطح شهر باید در مسیر رفع نیازهای تفریحی و ورزشی آنها طراحی شود تا بتواند زمینه‌های ایجاد مکان‌های تفریحی، فرهنگی و خدماتی را فراهم کند.

وی افزود: مشارکت شهروندان می‌تواند نقش به سزایی در کاهش هزینه‌های جانبی شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری درباره اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول