اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه هشت قم خبر داد

افزایش سرانه فضای سبز در منطقه پردیسان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هشت قم از افزایش سرانه فضای سبز در منطقه پردیسان با بهره‌برداری از پارک این منطقه و احداث چند بوستان جدید خبر داد.

افزایش سرانه فضای سبز در منطقه پردیسان

موسی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: شهرک پردیسان دارای مشکلات بسیاری است و برای رفع آنها شهردار قم و معاونان شهرداری نگاه ویژه‌ای به توسعه این منطقه دارند.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در این منطقه از شهر آغاز شده که امید است با حمایت مسئولان شاهد به اتمام رسیدن طرح‌های در دست اجرا در موعد مقرر باشیم.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر گسترش فضای سبز در این شهرک گفت: یکی از اقداماتی که شهرداری بر روی آن تکیه کرده و تلاش‌های بسیاری نیز برای آن انجام داده است، ایجاد بوستان‌های محله‌ای و همچنین گسترش فضای سبز است.

وی بیان داشت: به همین منظور پارک شهرک پردیسان در دست احداث است و به زودی به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

حاتمی اذعان داشت: این پارک 30 هزار مترمربع مساحت دارد که با ایجاد آن نقطه سبزی در شهرک پردیسان ایجاد خواهد شد.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به دیگر پروژه‌های فضای سبز در دست احداث گفت: علاوه بر این پارک، بوستان شفا، بوستان 22 بهمن و فاز دوم بوستان شهدای گمنام در شهرک پردیسان ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: پیمانکار برای احداث این بوستان‌ها مشخص شده و تا سه ماه آینده به فضای سبز پردیسان اضافه خواهد شد.

حاتمی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در شهرک پردیسان را احداث ساختمان آتش‌نشانی عنوان کرد و گفت: این ساختمان نیز که یکی از نیازهای اصلی شهرک پردیسان به شمار می‌رود به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول