اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

5 پروژه آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری پنج پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌های فارسان و لردگان در هفته دولت خبر داد.

5 پروژه آبرسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعتباری بالغ ‌بر 13 میلیارد ریال پنج پروژه آبرسانی روستایی در این استان آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌ آبرسانی روستایی آب شرب 12 هزار و 178 نفر تامین می‌شود.

خدابخشی بیان داشت: ساخت دو باب مخزن ذخیره آب آشامیدنی با حجم 300 متر مکعب، اجرای هشت کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و تجهیز و راه‌اندازی دو واحد ایستگاه پمپاژ جهت تأمین آب آشامیدنی روستاهای مجتمع آبرسانی سه روستای امید آباد، سپیددانه و کوانک با جمعیت 832 نفر از جمله مهم‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال جاری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خط انتقال آب کوهرنگ به شهرکرد با اعتباری بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات استانی و احداث یک باب مخزن ذخیره یک هزار متر مکعبی،  اجرای 2 هزار متر لوله‌گذاری خطوط انتقال، 360 متر فنس کشی و محوطه‌سازی، احداث اتاقک کلرزنی و حوضچه شیرآلات با 5 میلیارد ریال اعتبار جهت دسترسی مداوم اهالی روستای 4 هزار و 713 نفری فیل‌آباد به آب آشامیدنی سالم و کافی از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری این شرکت در هفته دولت است.

وی گفت: اجرای 4 هزار و 700 متر خط انتقال و لوله‌گذاری، حفر چاه، ساخت و تجهیز ایستگاه پمپاژ، نصب اتاقک کلرزنی و شیرآلات، محوطه‌سازی و فنس کشی و اصلاح 3 هزار و 500 متر از شبکه فرسوده توزیع آب و اصلاح 200 فقره انشعاب آب با اعتبار 2 میلیارد ریال جهت دسترسی به آب آشامیدنی سالم روستاهای کران با جمعیت 4 هزار 227 نفر از پروژه‌های قابل بهره‌برداری این شرکت در هفته دولت در شهرستان فارسان است.

خدابخشی به پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان لردگان اشاره کرد و افزود : اجرای 3 هزار و 500 متر لوله‌گذاری خط انتقال، تجهیز و راه‌اندازی یک واحد ایستگاه پمپاژ، فنس کشی و محوطه‌سازی، اجرای شبکه برق و تجهیز یک حلقه چاه حفاری شده با اعتبار 800 میلیون ریال از جمله اقداماتی است که جهت تأمین آب آشامیدنی جمعیت 696 نفری روستا‌های این شهرستان انجام شده است.

وی متذکر شد: حفر یک حلقه چاه، تجهیز و راه‌اندازی یک باب ایستگاه پمپاژ، فنس کشی و محوطه‌سازی، اجرای یک هزار و 300 متر خط انتقال آب، ساخت یک باب مخزن ذخیره 400 متر مکعبی، اجرای شبکه برق و احداث جاده دسترسی با اعتبار 2 میلیارد ریال نیز از اقدامات این شرکت جهت تأمین آب آشامیدنی روستای یک هزار 721 نفری بیدله از توابع شهرستان لردگان است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول