اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

69 پروژه عمرانی در شهرستان فیروزه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه گفت: در هفته دولت، 69 پروژه عمرانی با اعتبار 55 میلیارد ریال از منابع و تسهیلات دولتی در شهرستان فیروزه به بهره‌برداری می‌رسد.

69 پروژه عمرانی در شهرستان فیروزه به بهره‌برداری می‌رسد

محمدرضا حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور، ضمن اعلام برنامه‌های افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اجرا شده این حوزه در گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: 69 پروژه عمرانی با اعتبار 55 میلیارد ریال از منابع و تسهیلات دولتی در شهرستان فیروزه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار فیروزه گفت: در بخش کشاورزی، فعالیت شش برابری 33 سال گذشته در بخش آبیاری نوین، شش برابر 13 سال گذشته در بخش لوله‌گذاری (از چهل منبع آبی برای 30 روستا) و سه  برابر 13 سال  گذشته در حوزه لای‌روبی قنوات از جمله رکوردهایی که در یک سال کاری گذشته به یادگار مانده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزه ادامه داد: 16 پروژه احیا و مرمت قنوات، 14 پروژه لوله‌گذاری و استخر ذخیره آب، هفت پروژه آبیاری تحت فشار و یک پروژه صنایع تبدیلی و کشاورزی از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه واحد تولید عرقیات گیاهی با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرک صنعتی کمال‌الملک به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: هفت پروژه در واحد برق، چهار پروژه در امور آب شهری و روستایی، چهار پروژه در منابع طبیعی، چهار پروژه از طرف بخشدار مرکزی در هفته دولت افتتاح رسمی می‌شود.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان کلید 85 واحد مسکونی را با اعتبار 8 میلیارد و 600 میلیون ریال تقدیم محرومان می‌کند.

فرماندار فیروزه خاطر نشان کرد: یک پروژه آموزشی با اعتبار 5 میلیارد ریال، دو پروژه بسیج و سایر ادارات با یک تا سه پروژه دراین هفته ارائه خدمت می‌کنند.

حاجی‌زاده گفت: تجلیل از کارمندان برتر ادارات در روز کارمند، ملاقات با امام جمعه، مراسم غبارروبی گلزار شهدا و محفل انس با قرآن، برگزاری جلسات شورای اداری و روستایی، پرسش و پاسخ، هم‌اندیشی با جوانان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

وی اضافه کرد: چنانچه اعتبارات پروژه‌های دور چهارم سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی و شهرستان فیروزه تامین شود، تحولی عظیم در بخش‌های مختلف این شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول