اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

122 پروژه عمرانی نیشابور به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور از بهره‌برداری 122 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتبار 915 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

122 پروژه عمرانی نیشابور به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور سیدجلال هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته دولت، اظهار کرد: 122 پروژه عمرانی نیشابور با اعتبار 915 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که در این راستا این پروژه‌ها ظرف یک تا چند سال از محل اعتبارات یا تسهیلات دولتی احداث یا نوسازی شده‌اند.

فرماندار نیشابور ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان نیشابور، سه واحد درمانی نیز در بیمارستان 22 بهمن نیشابور در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود که در این راستا اعتبار این سه پروژه دانشکده علوم پزشکی نیشابور 16 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

هاشمی در رابطه با پروژه‌های حوزه آبرسانی این شهرستان گفت: اداره آب و فاضلاب روستایی نیز برای 13 روستا طرح آب‌رسانی را با اعتبار 35 میلیارد و 100 میلیون ریال اجرا یا بازسازی کرده است که افتتاح رسمی می‌شود، همچنین چهار پروژه شرکت آب و فاضلاب شهری نیشابور نیز با اعتبار 25 میلیارد و 940 میلیون ریال افتتاح رسمی می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت نیشابور ادامه داد: همچنین در این هفته 11 پروژه مخابراتی در این هفته با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه طرح‌های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیشابور نیز سه طرح هادی روستایی را با اعتبار 11 میلیارد و 50 میلیون ریال افتتاح می‌کند.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان داشت: پروژه بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعتبار 400 میلیون ریال و پروژه اداره تبلیغات اسلامی با اعتبار 270 میلیون ریال در هفته دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هاشمی با اشاره به افتتاح دو پروژه شهرداری شهر خرو و با اعتبار چهار میلیارد و 259 میلیون ریال در هفته دولت، عنوان داشت: 18 پروژه شهرداری نیشابور با اعتبار 68 میلیارد و 340 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک نیشابور با اعتبار شش میلیارد ریال اطلاع داد و افزود: چهار پروژه آموزشی در سطح شهرستان با اعتبار چهار میلیارد و 650  میلیون ریال در این ایام در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

فرماندار نیشابور افتتاح سه واحد صنعتی با اعتبار 520 میلیارد ریال و 17 پروژه کشاورزی با اعتبار 15 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های هفته دولت است عنوان کرد.

هاشمی همچنین از احداث و آسفالت دو راه روستایی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول