اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کسب رتبه برتر در ارزیابی‌ها

مدیران ارشد از جشنواره علم تا عمل بازدید کنند

خبرگزاری فارس: معاون پارک علم و فناوری استان همدان گفت: به منظور کسب رتبه برتر در ارزیابی‌ها، مدیران ارشد از جشنواره علم تا عمل بازدید کنند.

مدیران ارشد از جشنواره علم تا عمل بازدید کنند

مریم ملونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ارزیابی طرح‌های ارجاع شده به دبیرخانه جشنواره علم تا عمل توسط داوران تخصصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی طی 15 روز انجام گرفت و طرح‌های منتخب به منظور ارسال به تهران معرفی شدند.

وی ابراز کرد: نمایشگاه جشنواره علم تا عمل طی هفته دولت در تهران برگزار می‌شود و به منظور سطح‌بندی استان در کشور و کسب رتبه برتر، حضور و بازدید استاندار و معاونان ایشان به همراه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه الزام دارد.

معاون پارک علم و فناوری استان همدان خاطرنشان کرد: مقامات ارشد استان باید بر اساس برنامه‌ هماهنگ شده، تاریخ بازدید خود را از نمایشگاه اعلام کرده تا هماهنگی لازم با دبیرخانه نمایشگاه انجام گرفته و رتبه استان در ارزیابی این مرحله افزایش یابد.

وی بیان کرد: از آنجایی که در جشنواره سال گذشته غرفه‌آرایی سه استان، برتر شناخته شد امسال این الزام وجود دارد که یکی از نمادهای هر استان در غرفه‌ها لحاظ شود، بنابراین در نظر داریم تا در غرفه‌آرایی استان از شرکت‌های غرفه‌آرا و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این راستا بهره گیریم.

ملونی ادامه داد: بنرهای مورد نظر با فرمت مخصوص در حال چاپ است و داوری‌ها در طی برگزاری نمایشگاه انجام می‌شود و لازم است شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تمام ساعات کار را در غرفه‌ها حضور داشته باشند چرا که تیم داوری سرزده از غرفه‌ها بازدید کرده و در صورت عدم حضور غرفه‌داران از حدنصاب رتبه استان کم می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری دو کلاس فن ارائه بیان و شیوه ارائه مطالب برای دفاع از طرح‌های نمایشگاه و نحوه تهیه پاورپوینت طرح‌های ارائه شده در دستور کار قرار دارد که توسط پارک علم و فناوری برگزار می‌شود.

معاون پارک علم و فناوری استان همدان در پایان گفت: به منظور برگزاری بهتر نمایشگاه جشنواره علم تا عمل دفتر آموزش و پژوهش به عنوان متولی برپایی غرفه در ارائه 40 طرح شرکت‌کننده در نمایشگاه است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول