اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره رضوی در اردبیل خبر داد

لغو برگزاری جشنواره فیلم‌های مذهبی معنوی در اردبیل

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره رضوی در اردبیل از لغو برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های مذهبی معنوی در اردبیل خبر داد.

لغو برگزاری جشنواره فیلم‌های مذهبی معنوی در اردبیل

سعید نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله منطقه آذربایجان شرقی برگزارکنندگان جشنواره ملی فیلم‌های مذهبی معنوی از برگزاری آن انصراف داده و هزینه‌‌های آن را برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص دادند.

وی با یادآوری اینکه یکی از خبرگزاری‌ها بعد از چند روز خبر کپی شده را از خبرگزاری فارس که منبع اصلی خبر بوده است به اشتباه چاپ کرده و بر تشویش اذهان عمومی افزوده‌اند، تصریح کرد: بنده اوایل هفته گذشته خبر برگزاری را به خبرگزاری فارس ارایه کرده بودم اما سه روز بعد به دلایل مختلف برگزاری این جشنواره منتفی شد که دوباره خبر منتفی شدن این جشنواره در خبرگزاری فارس منتشر شد که به رغم این شفافیت‌ها در انعکاس رخدادهای فرهنگی یکی از خبرگزاری‌های استان امروز دوباره خبر برگزاری این جشنواره را تیتر کرده است که بنده به شدت آن را تکذیب می‌کنم.

نوریان خاطر نشان کرد: جشنواره ملی فیلم‌های مذهبی معنوی قرار بود به همت سازمان سینمایی کشور و به دنبال برگزاری جشنواره میلاد سرخ نیمه شهریور ماه در اردبیل برگزار شود اما هزینه آن به دلیل وقوع زلزله در اردبیل به حساب زلزله‌زدگان پرداخت شد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: با لغو این جشنواره در شهریور ماه شاهد برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل و همچنین برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی می‌باشیم و از رسانه‌ها انتظار داریم با انعکاس اخبار به موقع و صحیح ما را در برگزاری این جشنواره‌ها یاری کنند.

وی بیان کرد: خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه فراگیر و قابل اعتماد در سطح استان به سرعت اخبار حوزه فرهنگی و برگزاری جشنواره‌های رضوی را انعکاس می‌دهد که از سایر خبرگزاری‌ها نیز انتظار داریم بدون دست بردن به اصل خبر و پی بردن به صحت و سقم اخبار منتشر شده خود ما را در انجام وظایفمان یاری کنند.

دبیر اجرایی جشنواره رضوی در اردبیل بار دیگر از همت و تلاش خبرنگاران قدردانی کرد و ادامه داد:‌ خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌های استان به هیچ وجه صحت نداشته و بنده گفت‌وگویی با آنها و یا جلسه‌ای در قالب ستاد مرکزی جشنواره چاووشی‌خوانی و مدیحه‌سرایی نداشتم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول