اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

شرکت 40 هزار مددجوی شهرکردی در ضیافت افطاری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرکرد گفت: در طول ماه مبارک رمضان امسال 40 هزار مددجو اطعام و افطاری می‌شوند.

شرکت 40 هزار مددجوی شهرکردی در ضیافت افطاری

علیرضا اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در این ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد سرکشی و هدایایی به آنان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای افطار این افراد 8 میلیون ریال از اعتبارات کمیته امداد تامین شده و بقیه کمک‌های خیران است، گفت: 850 یتیم تحت حمایت هم در این ماه میهمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هستند و ضیافت افطار را در دفتر حجت‌الاسلام نکونام خواهند بود.

اصغرزاده خاطرنشان کرد: در طرح همیاران مولا نیز 500 خانوار در این شهرستان سبد کالا دریافت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرکرد در ادامه از جمع‌آوری زکات در این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته در شهرستان شهرکرد بیش از 140 میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری شد که بخشی از زکات مستحبی استان بود.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد مجموع زکات جمع‌آوری شده در این استان صرف توانمندسازی نیازمندان شده است، خاطرنشان کرد: مابقی زکات جمع‌آوری شده در این استان بر اساس نظر دهیاران و ائمه جماعات روستاها صرف امور عمرانی شده است.

اصغرزاده ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 500 نفر زکات‌دهنده در شهرستان شهرکرد وجود دارد که این تعداد افراد خیر موجب شده‌اند تا این شهرستان بتواند مقام نخست استانی را در این امر به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول