اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

1300 یتیم آملی و خانواده‌شان سر سفره افطار گردهم آمدند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: یک هزار و 300 یتیم و خانواده‌شان توسط خیران آملی بر سر سفره افطار گردهم آمدند.

1300 یتیم آملی و خانواده‌شان سر سفره افطار گردهم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل، رمضان علیپور بیان داشت: 650 یتیم به همراه یکی از خانواده‌های‌شان به مدت 10 شب توسط دو خیر آملی حسن و اسماعیل ولی‌زاده بر سر سفره افطار در ماه مبارک رمضان گرد هم آمدند.

وی افزود: در مجموع 1300 یتیم و خانواده‌های‌شان در این مراسم شرکت کردند و با غذای گرم پذیرایی شدند.

علیپور تصریح کرد: همچنین این دو خیر آملی در ماه مبارک رمضان امسال 5/2 تن مرغ گرم را در اختیار خانواده‌های نیازمند و بی‌سرپرست قرار دادند.

وی با اعلام اینکه در ادامه طرح مفتاح الجنه از 15 خانواده نیازمند سه روستای بخش دابودشت آمل بازدید شد، اظهار داشت: در این بازدید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بخشدار دابودشت، مسئولان موسسات خیریه، خیرین و دهیاران روستاها حضور داشتند.

این مسئول امداد آمل یادآور شد: مسئولان آملی پای درد و دل 15خانواده نیازمندان روستاهای کبودکلا، آهنکرکلای سفلی و آهنگرکلای علیا نشستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: یکی از پزشکان متخصص این شهرستان پرداخت اقساط مسکن روستایی یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را تقبل کرد.

وی اذعان داشت: قبلا نیز این ملک توسط خیران برای این یتیم خریداری شده و از طریق بنیاد مسکن نیز ساختمان برای آن احداث شد که هم‌اکنون پرداخت اقساط آن را یکی از خیران آملی برعهده گرفت.

علیپور در پایان یاداور شد: همچنین اجاره مسکن خانواده یتیمی در منطقه بازایارکلای آمل به مبلغ یک میلیون ریال توسط یکی از حامیان برعهده گرفته شد که این اجاره به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول