اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

20 پروژه بزرگ در شوشتر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از افتتاح 20 پروژه بزرگ در شوشتر به مناسبت هفته گرامیداشت دولت خبر داد.

20 پروژه بزرگ در شوشتر افتتاح می‌شود

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در شهرستان شوشتر بیش از 20 پروژه بزرگ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان ریالی ارزش این پروژه‌های احداث شده افزود: این پروژه‌های بزرگ با هزینه ای بالغ بر17 میلیارد و 700 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اداری شوشتر درباره تعداد پروژه‌های ادارات مختلف گفت: جهاد کشاورزی با چهار پروژه، شهرداری شوشتر با چهار پروژه، بنیاد مسکن با شش پروژه، برق منطقه‌ای با سه پروژه، شرکت گاز استان با یک پروژه، تعاون روستایی با یک پروژه  و نوسازی مدارس با یک پروژه اداراتی هستند که در هفته دولت پروژه‌هایشان به بهره‌برداری می‌رسد.               

نجفی در ادامه درباره نوع پروژه‌های مورد بهره‌بردرای در هفته دولت گفت: عمده این پروژه‌ها در زمینه عمران شهری و عمران روستایی، تکمیل و پایداری شبکه‌های برق شهری و روستایی و گاز رسانی به روستاها است.

این مقام مسئول با تأکید بر حضور برخی از مسئولان استانی در افتتاح تعدادی از پروژه‌ها افزود: این طرح‌ها شامل گازرسانی به روستاها و توسعه و تقویت شبکه برق شهر و روستا می‌شود.

وی تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم برای حضور مسئولان استانی در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان شوشتر انجام شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول