اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‏ای سمنان خبر داد

افتتاح پروژه‏های اصلاح و بهینه‏سازی فوق توزیع برق در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان از افتتاح پروژه‏های اصلاح و بهینه‏سازی فوق توزیع و انتقال شرکت برق منطقه‏ای سمنان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح پروژه‏های اصلاح و بهینه‏سازی فوق توزیع برق در سمنان

حسن مسلمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، کاهش میزان خاموشی و آزادسازی ظرفیت ترانس‏های پست، کاهش تلفات و بهبود ولتاژ از مهم‏ترین اهداف اجرای این طرح‏هاست.

وی بهبود وضعیت اندازه‏گیری و مونیتورینگ پارامترهای الکتریکی و همچنین بهینه‏سازی و تقویت زیرساخت‏های خطوط انتقال و بهبود وضعیت عملکرد سیستم‏های حفاظتی را از نتایج اجرای این پروژه‏ها برشمرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان ترمیم سرقالب و اجرای ایزولاسیون ریویل تاورهای 400 کیلوولت، ساخت دیوار محافظ برای خطوط انتقال، جوشکاری دکل‏های بخشی از خطوط  خط 400 کیلوولت و خرید و نصب چهار دستگاه رله دیستانس در بخش انتقال را در قالب این پروژه‏ها یادآور شد.

مسلمی بیان کرد: خرید و نصب 120 دستگاه میتر اندازه‏گیری، آداپته کردن 22 دستگاه فیدر 20 کیلوولت و تعویض تابلوهای LVAC و LVDC، تعویض بریکر روغنی در تعدادی و همچنین نصب بانک خازنی در تعدادی از پست های 63 کیلوولت از پروژه‏های قابل افتتاح  اصلاح و بهینه‏سازی فوق توزیع و انتقال این شرکت در  هفته دولت سال‌جاری است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان هزینه اجرای این پروژه‏ها که در سطح استان سمنان به بهره‏برداری می‏رسند، را بیش از 7 میلیارد ریال عنوان کرد.

مسلمی افزود: پروژه‏های دیگری نیز در هفته دولت امسال آماده افتتاح است که متعاقباً اطلاع‏رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول