اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

پروژه آب معدنی گهر دورود 10 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: تعلل در اجرای مصوبات، نرخ بیکاری را در لرستان افزایش می‌دهد، از این‌رو پروژه آب معدنی گهر دورود 10 هزار فرصت شغلی می‌تواند ایجاد کند.

پروژه آب معدنی گهر دورود 10 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود به نقل از دفتر نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، عباس قائدرحمت گفت: اجرای پروژه‌های اساسی و زیربنایی به خصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می‌تواند اشتغال‌زایی بسیار خوبی را در این مناطق به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اجرا نشدن برخی مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در لرستان ادامه داد: پروژه فولاد ازنا از جمله این پروژه‌هایی است که احداث آن برای بیش از 15 هزار نفر فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم به وجود می‌آورد.

این نماینده با بیان اینکه مدت‌ها از تصویب بزرگ‌ترین پروژه داروسازی جهان در شهرستان ازنا می‌گذرد، بیان کرد:  به دلیل به موقع پرداخت نشدن اعتبارات هنوز اقدامی برای اجرای آن انجام نشده و امیدواریم با پی‌گیری‌هایی که از طریق معاون اول رئیس‌جمهور صورت گرفته هر چه سریع‌تر این پروژه اجرا شود تا شغلی برای افراد جویای کار به وجود آید.

این نماینده مجلس نهم در ادامه افزود: پروژه آب معدنی گهر در شهرستان دورود نیز از جمله مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان بوده که اجرای آن می‌تواند 10 هزار فرصت شغلی را در این استان محروم به وجود آورد.

قائد رحمت گفت: اختصاص اعتبار و اجرای مصوبات سفرهای هیئت دولت موجب دگرگونی در وضعیت اشتغال بسیاری از استان‌ها به ویژه مناطق محروم می‌شود و تا حدود زیادی مشکل بیکاری را رفع می‌کند.

دبیر دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: هر یک از استان‌های کشور دارای مزیت‌های خاص خود هستند و اگر سرمایه‌گذاری لازم در این مزیت‌ها انجام شود، قطعاً زمینه اشتغال‌زایی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول