اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت جیرفت:

آگاهی مردم جیرفت در زمینه دیابت ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی گام بلندی در راستای آموزش و ارتقای اطلاعات افراد در زمینه دیابت در شهرستان جیرفت برداشته‌ شده است.

آگاهی مردم جیرفت در زمینه دیابت ارتقا می‌یابد

لطفعلی مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: کارگاه shep «مدل جامع سیستماتیک آموزش و ارتقای سلامت» توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در زمینه دیابت برگزار شده است.

وی افزود: در این راستا نیز این کارگاه آموزشی با هدف آموزش، پیشگیری و کنترل بیماری دیابت برای سه گروه تعریف شده در جیرفت برگزار می‌شود.

مسلمی تصریح کرد: گروه هدف tos  این کارگاه پزشکان، کارشناسان ستادی، کاردانان، ماماها، بهورزان و کارکنان بیمارستان‌ها هستند.

وی ابراز داشت: گروه هدف top رابطان سلامت اداره‌ها، نیروهای بسیج، داوطلبان هلال احمر، دانش‌آموزان و معلمان هستند که در این کارگاه شرکت می‌‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: از دیگر گروه‌های هدف این کارگاه گروه هدف ses هستند که شامل عموم جامعه افراد 30 سال به بالا، زنان باردار، بیماران دیابتی و خانواده‌های آنها است.

مسلمی عنوان کرد: برگزاری این کارگاه گام بلندی در راستای آموزش و ارتقای اطلاعات افراد در زمینه دیابت در شهرستان جیرفت است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول