اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام (ره) صومعه‌سرا خبر داد

راه‌اندازی مرکز دیابت در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از نصب دستگاه آندوسکوپی و راه‌اندازی مرکز دیابت در این بیمارستان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز دیابت در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، افشین دلیلی عصر امروز در جلسه شورای بهداشت این شهرستان با اشاره به عملکرد شش ماهه اخیر بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا، اظهار کرد: در این مدت بیمارستان امام (ره) صومعه‌سرا یکی از مهم‌ترین دوره‌های زمانی خود را برای توسعه و گسترش امکانات و خدمات درمانی طی کرده است.

وی، تصویب نهایی برای ساخت ساختمان جدید اورژانس صومعه‌سرا را یکی از این گسترش خدمات نامید و افزود: تصمیم برای احداث ساختمان جدید اورژانس صومعه‌سرا از دو سال پیش گرفته شده بود که سرانجام به مرحله کلنگ‌زنی رسید.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا با اشاره به برخی شکایات بیماران و همراهان آنها مبنی بر کیفیت نامناسب غذای این بیمارستان، تصریح کرد: این شکایات به محض دریافت به پیمانکار مربوطه ارجاع داده شد اما جدی گرفته نشد.

وی با بیان اینکه اکنون وضعیت تغذیه بیماران برعهده بیمارستان صومعه‌سرا است، اذعان کرد: پیمانکار بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا به دلیل کوتاهی در انجام وظایف خود برای ارائه غذای با کیفیت از کار برکنار شده است.

به گفته دلیلی، در سه ماهه اخیر پس از برکناری پیمانکار مذکور، رضایت نسبی از نحوه پذیرایی بیماران در این بیمارستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به وضعیت خدمات‌دهی به بیماران در زمینه درمانی و رسیدگی پزشکی به آنها، بیان داشت: بیمارستان امام (ره) صومعه‌سرا تا اواسط سال گذشته با مشکل نیروی پزشک متخصص مواجه بود که با جذب نیروی متخصص جدید برخی از مشکلات آن برطرف شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا جذب و اضافه شدن پزشک متخصص گوش و حلق و بینی، جراح قلب، زنان و پوست را از جمله این پزشکان جدید به کادر پزشکی این بیمارستان عنوان کرد و یادآور شد: اکنون بیمارستان صومعه‌سرا به غیر از متخصص جراح مغز و اعصاب دارای کادر پزشکی کاملی است.

وی از نصب دستگاه آندوسکوپی در بیمارستان مذکور خبر داد و متذکر شد: این دستگاه سال گذشته خریداری شد اما به دلیل کمبود فضای مناسب و پرسنل مربوطه فعال نبود.

دلیلی ادامه داد: بیماران برای انجام آندوسکوپی از این پس می‌توانند از خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا استفاده کنند.

وی راه‌اندازی مرکز دیابت برای بیماران دیابتی را از دیگر خدمات‌دهی جدید این بیمارستان برشمرد و اضافه کرد: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات درمانی، آموزش بیماران دیابتی در تزریق آمپول انسولین و روش‌های مختلف درمانی را نیز بر عهده دارد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا، مرکز دیابت این شهرستان را دومین مرکز در گیلان دانست و اذعان کرد: این مرکز درمانی به صورت منظم در ساعات مشخص هفته برای خدمات پزشکی به بیماران دیابتی فعال است.

وی درباره راه‌اندازی دستگاه «داپلر عروق مغزی» برای نخستین بار در غرب گیلان در بیمارستان امام خمینی (ره) در بهمن ماه گذشته، خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این دستگاه پیشرفته پزشکی ایجاد رفاه حال بیماران مغزی و تسریع در درمان آنهاست.

دلیلی گفت: دستگاه داپلر عروق مغزی ابزاری برای ارزیابی شاخص بیماران عروق مغزی، تعیین سرعت جریان خون و الگوهای عروق جانبی در بیماران مغزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی به برپایی نخستین جشنواره ملی حاکمیت بالینی در سالن همایش‌های برج میلاد در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان صومعه‌سرا در این جشنواره برنده لوح تقدیر و تندیس مخصوص شد که حاصل رضایت‌مندی بیماران از خدمات بیمارستان امام (ره) صومعه‌سرا است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول