اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد زنجان:

کمک یک میلیارد ریالی مردم زنجان به زلزله‌زدگان شمال‌غرب

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان گفت: آمار اولیه کمک مردم این استان به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور از مرز یک میلیارد ریال گذشت.

کمک یک میلیارد ریالی مردم زنجان به زلزله‌زدگان شمال‌غرب

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال و به مناسبت عید سعید فطر کمیته امداد استان زنجان اقدام به برپایی 900 پایگاه در سطح استان کرده بود.

وی با اشاره به اینکه هنوز آمار نهایی زکات فطره اعلام نشده است، اضافه کرد: تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون ریال فطریه عام در سطح استان زنجان جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری 12 میلیون و 434 هزار ریال فطریه سادات در استان زنجان افزود: مبلغ اولیه کفارات عمد و غیرعمد مردم استان زنجان نیز 81 میلیون و 29 هزار و 814 ریال است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون قریب به یک میلیارد و 200 میلیون ریال فطریه عام، فطریه سادات و کفارات عمد و غیرعمد در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه تاکید کرد: آماری که در بحث فطریه عام، سادات و کفارات عمد و غیرعمد اعلام شده است، شامل آمار مساجد نمی‌شود و این آمار مربوط به پایگاه‌های دایر شده در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه میادین و معابر استان زنجان است.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان شمال‌غرب اضافه کرد: تاکنون یک میلیارد و 310 میلیون ریال کمک مردمی در این زمینه جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در پایان از حضور مردم استان زنجان در طرح‌های مختلف مشارکتی کمیته امداد استان زنجان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول