اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

کمک به زلزله‌زدگان یک تکلیف ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: کمک به زلزله‌زدگان یک تکلیف ملی است.

کمک به زلزله‌زدگان یک تکلیف ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری انسان را به سعادت دنیا و آخرت می‌رساند و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: دوری از گناه و ناپاکی امری لازم است و انسان مؤمن و مسلمان همواره دور از گناه به سر می‌برد.

امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم تسهیل شرایط ازدواج در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ازدواج در اسلام و مصوبه شورای فرهنگ عمومی در زمینه ازدواج آسان همه باید تلاش کنند تا زمینه لازم برای ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

محمودی همچنین به مشکلات مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی اشاره کرد و یادآور شد: در اسلام تاکید زیادی به کمک به همنوعان شده و در زلزله اخیر همه باید همت کنند و به بازسازی مناطق زلزله‌زده کمک کنند.

وی بیان کرد: کمک به آسیب‌دیدگان و نوسازی و بازسازی منازل مسکونی ویران شده مردم زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی یک تکلیف ملی است.

محمودی گفت: عید فطر در واقع عید عبادت و عید مؤمنین است و پایان ماه مبارک رمضان باید آغازی نو برای عبادت و تهذیب نفس باشد.

امام جمعه کنگان افزود: نباید به بهانه عید و پایان رمضان و به بهانه‌های مختلف زمینه گناه فراهم شود. نماز عید سعید فطر در کنگان با حضور باشکوه و یکپارچه مردم مؤمن شهرستان کنگان برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول