اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتحادیه قالیبان کشور:

مسئولان به فکر زلزله‌زدگان قالیباف نیز باشند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتحادیه قالیبافان کشور گفت: لازم است مسئولان به فکر افرادی مانند قالیبافان که در این حادثه شغل خود را نیز از دست داده‌اند پشتیبانی لازم را داشته باشد.

مسئولان به فکر زلزله‌زدگان قالیباف نیز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، اسماعیل چمنی بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان اهر، هریس و ورزقان، ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجایی که بیش از 50 درصد خانه‌های تخریب شده مربوط به افراد قشر متوسط بوده و اکثر آنان نیز در هنر صنعت فرش فعالیت دارند ما نیز بر اساس وظیفه انسانی و هم صنف بودن در این جمع حضور یافته‌ایم تا در حد امکان آلام دردهای این قشر باشیم .

وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از خانواده‌ها به علت تخریب خانه‌هایشان بیرون از منزل سکنی کرده‌اند و شبانه‌روز مضطرب و در مقابل سرما و گرما نیازمند مساعدت هستند و اینک وظیفه انسانی حکم می‌کند هر کس در حد وسع و توان خود به یاری این منطقه بشتابد.

چمنی ادامه داد: مردم شریف از کمک‌های مالی و سایر کمک‌ها برای تامین مسکن افراد آسیب‌دیده دریغ نکنند چراکه بعد  از یک ماه دیگر با توجه به کوهستانی بودن منطقه روزهای بسیاری سختی را در شهرستان ورزقان در پیش رو خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: باید اطلاع‌رسانی شود تا بر اساس نیاز مردم در هر روستا کالا ارسال شود و در خصوص نوشت‌افزار و مدرسه دانش‌آموزان نیز تدابیری اندیشیده شود.

وی همچنین از مسئولان خواست، در تسریع آواربرداری و ایجاد سرویس‌های بهداشتی بیش از این گام بردارند و در حفاظت از احشام آسیب‌دیدگان نیز چاره‌ای بیندیشند.

نایب رئیس اتحادیه قالیبافان کشور، ضمن قدردانی از مسئولان و علی‌الخصوص مردم شریف، مجدداً تاکید کرد: لازم است مسئولان به فکر افرادی مانند قالیبافان که در این حادثه شغل خود را نیز از دست داده‌اند پشتیبانی لازم را داشته باشد.

وی از روستای آقابابا فرمرازی و همچنین از مرحله آواربرداری ساختمان خانواده محمدرضا ایازی خبرنگار خبرگزاری آریا بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول