اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبای قم و فجر سپاسی

اهدای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور و دومین هفته ناکامی صبا در خانه

خبرگزاری فارس: اهدای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، دومین هفته ناکامی صبا در دیدارهای خانگی، صعود صبا و فجر در جدول رده‌بندی و ... مهم‌ترین خبرها از حاشیه دیدار صبای قم و فجر سپاسی شیراز است.

اهدای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور و دومین هفته ناکامی صبا در خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پنجم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که این دیدار حاشیه چندان خاصی نداشت و دو تیم بازی جوانمردانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

یک دقیقه سکوت به احترام زلزله‌زدگان غرب کشور

دقایقی پیش از آغاز مسابقه صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز دو کار فرهنگی بسیار زیبا توسط مسئولان باشگاه صبای قم صورت گرفت.

نخستین اقدام فرهنگی مسئولان باشگاه صبای قم، قرار دادن صندوق جمع‌آوری کمک‌های نقدی بازیکنان و تماشاگران و همچنین مسئولان حاضر در ورزشگاه برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور بود و دیگر اینکه در آغاز این دیدار یک دقیقه سکوت به احترام حادثه‌دیدگان این زلزله توسط بازیکنان دو تیم اختیار شد.

 

دومین هفته ناکامی صبا در دیدارهای خانگی

تساوی خانگی برابر فجر شهید سپاسی شیراز دومین توقف تیم فوتبال صبای قم در دو بازی متوالی دیدارهای خانگی این فصل لیگ برتر بود.

نتیجه تساوی یک بر یک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال برای صبای قم برابر شاگردان محمود یاوری در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در حالی رقم خورد که صبایی‌ها در هفته سوم نیز در خانه خود برابر تیم ملوان بندر انزلی به شکست دور از انتظار سه بر یک تن داده بودند و بدین ترتیب در دو بازی خانگی پنج امتیاز ارزشمند را از دست دادند.

 

یک کارت زرد داور مسابقه به بازیکنان دو تیم

دیدار صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز با توجه به اینکه هر دو تیم در پی ارائه بازی جوانمردانه بودند حادثه چندان خاصی نداشت.

در این دیدار که قضاوت آن را محسن قهرمانی بر عهده داشت، بازیکنان دو تیم به دور از هرگونه برخورد شدید، بازی جوانمردانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند و تنها در صحنه‌ای که هادی ایمانی در محوطه جریمه صبای قم خود را نقش بر زمین کرد، داور مسابقه این حرکت را اقدام برای فریب تشخیص داد و بدین ترتیب هافبک تیم فجر شهید سپاسی شیراز را با کارت زرد جریمه کرد.

 

صعود صبا و فجر در جدول رده‌بندی

تساوی تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز اگر چه در مجموع به کام تیم‌های دیگر و به خصوص رقبای آنها در بالای جدول رده‌بندی بود اما هر دو تیم را موقتا یک پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالاتر برد.

صبایی‌ها که تا پیش از این دیدار با کسب 9 امتیاز تیم رده سوم جدول رده‌بندی بودند، در حال حاضر با کسب 10 امتیاز به جایگاه دوم رفته‌اند و تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز هم با کسب همین تعداد امتیاز مکان سوم را در اختیار گرفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول