اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام خبر داد

کمک 10 میلیون ریالی نمازگزاران چرام به زلزله‌زدگان آذربایجانی

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان چرام گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان چرام در نماز جمعه این شهرستان 10 میلیون ریال کمک نقدی به هم‌وطنان زلزله‌زده خود کردند.

کمک 10 میلیون ریالی نمازگزاران چرام به زلزله‌زدگان آذربایجانی

حجت‌الاسلام جعفر طزری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: طبق آماری که تاکنون به دست آمده بیش از 300 روستای آذربایجان شرقی بین 70 تا 100 درصد بر اثر زمین‌لرزه تخریب شده است.

وی افزود: این زلزله اگر چه به مانند زلزله‌های سالیان قبل تلفات جانی بسیار زیادی در پی نداشت ولی خسارات مالی گسترده‌ای ایجاد کرد که نیاز به جبران دارد.

امام جمعه شهرستان چرام با بیان اینکه در بعضی از مناطق این استان در برخی ساعات روز هوای سرد بر منطقه مستولی است، گفت: همه ملت ایران اسلامی باید با همکاری هم خسارات وارده را جبران کنند که تا اول مهر حداقل خسارات بخشی از مناطق آسیب دیده جبران شود.

خطیب جمعه شهرستان چرام با اشاره به اینکه تاکنون 800 میلیارد تومان خسارت برآورد شده است، ابراز داشت: گرچه دولت اقدامات زیادی در این مورد انجام داده اما کافی نیست و می‌طلبد که مردم شریف ایران باز هم کرامت به خرج داده و برای کمک به هم‌نوعان خود گام بردارند.

طزری با بیان اینکه این امر خواسته مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: مردم نوع‌دوست شهرستان چرام در این راستا نخستین گام خود را برداشته‌اند و در نماز جمعه حدود 10 میلیون ریال کمک نقدی به زلزله‌زدگان کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید با اطلاع‌رسانی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان چرام جهت همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی کرده و این کمک‌ها را در قالب یک کاروان به سمت این استان روانه کنیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول