اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

حال معنوی ماه رمضان در طول سال استمرار یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با تقدیر از حضور باشکوه مردم در نماز عید فطر، گفت: حال معنوی مردم در ماه مبارک رمضان با تداوم دعا و راز و نیاز در طول سال نیز استمرار داشته باشد.

حال معنوی ماه رمضان در طول سال استمرار یابد

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: مسلمانان در روز عید سعید فطر بهترین پاداش‌ها و هدایا را از خداوند متعال دریافت کردند و کارنامه درخشان یک ماه بندگی و عبودیت خویش را با سربلندی اخذ کردند که نشانه این سربلندی نیز حضور یکپارچه کردم در نماز عید فطر بود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه عید سعید فطر نماد همکاری و وحدت بین امت‌ اسلامی است، افزود: باید تلاش کرد تا با اشاعه فرهنگ‌های اسلامی در بین ملت‌های جهانی عرصه را برای اقتدار و عزت اسلامی مهیا کرده و موجب اثبات حق  خود در جهان شویم.

وی با اشاره به اینکه برکات عید سعید فطر بسیار زیاد و فراوان است تصریح کرد: دست‌یابی به سعادت و رستگاری از جمله برکاتی است که مؤمنان روزه‌دار پس از یک ماه اطاعت و فرمانبری از خداوند متعال خویش در روز عید فطر دریافت کردند و با استمرار این حال خوش معنوی در طول سال نیز از آن بهره‌مند خواهند بود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه قدرت معنوی و اعتقادی آحاد مسلمانان در هر زمان شکست دهنده روز گویی‌هایی مستکبران و ستمگران است، تصریح کرد: اراده و اقتداری که مسلمانان در سایه دین خدا به آن دست‌ می‌‌یابند به اندازه‌ای است که می‌تواند برای همیشه ریشه ظلم و بی عدالتی را از سراسر جهان برکنده و منافقان و بیگانگان را از صفحه روزگار محو کند.

زرینه با اشاره به برنامه‌ریزی مطلوب نهاد‌های فرهنگی برای برپایی جشن‌های ویژه عید سعید فطر در سراسر استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور، تصریح کرد: به هر اندازه که ملت با پایبندی به اصول و آرمان‌های اسلامی در راستای گرامیداشت اعیاد الهی تلاش کرده و گام بردارد به همان میزان نیز خداوند متعال نظر لطف خویش را به امت‌های واحده عرضه می‌دارد.

وی نشر مبانی و پایه‌های دین مبین اسلام در بین محافل جوانان و دانشجویان را از مهم‌ترین وظایفی برشمرد که بر عهده آحاد مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و تصریح کرد: حرکت در مسیر رشد و تعالی اسلامی امروز بر دوش همه شهروندان و مسئولان قرار داده و همه به طور شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر برای نشر این مهم باید همت کنند.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: اتحاد و دوری از اختلافات تاکنون رمز موفقیت و برتری مسلمانان بوده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول