اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور باشکوه مردم علیه استکبار

حماسه مردم دشتستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: مردم دشتستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی قدس حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.

حماسه مردم دشتستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مردم شهرهای مختلف دشتستان امروز حماسه‌ای بی‌نظیر و باشکوه را رقم زدند و با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

بر اساس گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای مختلف دشتستان، مردم با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری دفاع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و خواستار نابودی رژیم جعلی و ضدبشری صهیونیستی شدند.

مردم برازجان از محلات و مناطق مختلف در این راهپیمایی شرکت کردند و اجتماع باشکوه مردم برازجان در مصلای نماز جمعه با سخنرانی نماینده دشتستان در مجلس نهم برگزار شد.

مردم برازجان با دهان روزه در آخرین جمعه رمضان حضوری حماسی داشتند و با شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر مفاد قطعنامه را مورد تایید قرار دادند.

مردم شهرهای آبپخش، سعدآباد، وحدتیه، شبانکاره، دالکی، تنگ‌ارم، بوشکان، کلمه و سایر شهرها و روستاهای دشتستان نیز در راهپیمایی امروز حضوری باشکوه داشتند و بار دیگر وحدت و اتحاد مسلمین بر علیه دشمنان را اثبات کردند.

مردم شهرهای مختلف دشتستان با در دست داشتن تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری و سر دادن شعارهای " مرگ بر اسراییل" و " مرگ بر آمریکا" و "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" و" خامنه‌ای رهبر است وارث پیغمبر (ص) است" با مردم مظلوم فلسطین بیعت کردند.

در پایان مراسم راهپیمایی در شهرهای مختلف نیز مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول