اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر و محقق قرآنی:

تلاوت قرآن در روزهای آخر ماه رمضان سبب کاهش دلتنگی است

خبرگزاری فارس: پژوهشگر و محقق قرآنی گفت: تلاوت سوره زمر نیز برای دلتنگی از برچیده شدن سفره ماه رمضان نیز بسیار آرامش بخش و امیددهنده است.

تلاوت قرآن در روزهای آخر ماه رمضان سبب کاهش دلتنگی است

عبدالکریم شمشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برخی افراد برای اینکه ماه رحمت و برکت در حال اتمام است و فکر می‌کنند که باید از تنها فرصت باقی مانده نهایت استفاده را بکنند می‌توانند به قرآن و دعاهای ماه رمضان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سوره طه آیه 82 یکی از سوره‌هایی است که بسیار برای رفع دلتنگی از اتمام ماه رمضان مثمرثمر است، تصریح کرد: در این آیه خداوند بیان داشته که من آمرزنده کسی هستم که توبه کند و ایمان آورد و کار نیکو کند و آنگاه به راه راست آید.

محقق قرآنی ادامه داد: تلاوت سوره زمر نیز برای دلتنگی از برچیده شدن سفره ماه رمضان نیز بسیار آرامش بخش و امیددهنده است، چرا که در آن نوید آرامش به ناامیدان داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه که انسان اگر در ماه رمضان توانسته روزه بگیرد و یا توفیق تلاوت قرآن کریم را داشته است، تاکید کرد: این اعمال و خواندن قرآن و تلاوت دعاها در ماه مبارک رمضان همه توفیق و لطف خدواند بوده که در این ماه نصیب افراد شده است.

شمشیری اضافه کرد: به همین منظور نیز دعایی از حضرت ابراهیم و اسماعیل در این زمینه موجود است علاوه بر آن خواندن دعای وداع با ماه رمضان از امام سجاد(ع) نیز خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/ی20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول