اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز قدس

اسلامشهر در آخرین جمعه ماه رمضان شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ است

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی و روزه‌دار اسلامشهر با تجمع در 33 نقطه از شهرستان و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

اسلامشهر در آخرین جمعه ماه رمضان شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، اعضای گروه‌ها و نهادهای مختلف دانشجویی، طلاب، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس، دانش‌آموزان، ورزشکاران، هنرمندان ، بسیجیان و... و با حمل پلاکاردها  و دست نوشته‌های گوناگون  در حمایت از مظلوم ستمدیده فلسطین، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سر داده‌اند.

در این راهپیمایی عظیم و با شکوه حضور گسترده مسئولان ادارات، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، فرماندار پیشاپیش صفوف بهم فشرده مردم  روزه‌دار اسلامشهر جلوه و شکوه خاصی به مراسم بخشیده است.

اجرای حرکات ورزشی در رشته‌های مختلف توسط ورزشکاران با لباس‌های متحدالشکل در بین راهپیمایان، برگزاری ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری توسط اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، برپایی پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر برای جمع آوری کمک‌های روزه‌داران و راهپیمایان اسلامشهری جهت ابراز همدردی و کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان در اقصی نقاط شهر به چشم می‌خورد.

همه احاد مردم انقلابی اسلامشهر با حضور پرشور خود در مسیرهای راهپیمایی بار دیگر نشان دادند که دوشادوش مسئولان نظام و تحت فرمایشات مقام معظم رهبری در این راهپیمایی شرکت کرده و از ملت  مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

راهپیمایان اسلامشهری در پایان راهپیمایی در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان  تجمع نموده و پس از قرائت قطعنامه پایانی مراسم، به سخنان سخنران راهپیمایی گوش فرا خواهند داد.

قابل ذکر است که مردم روزه‌دار بخشهای چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز در این بخش‌ها با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و پس از تجمع در محل مصلی این شهرها نماز جمعه این هفته را اقامه خواهند کرد.

در حاشیه این مراسم باشکوه فرماندار اسلامشهر نیز با حضور خود در جمع راهپیمایان  روز قدس را نماد بیداری و وحدت مسلمانان عنوان کرد و گفت: امسال روز جهانی قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است و با توجه به حوادث دنیای اسلام به ویژه سوریه و میانمار، راهپیمایی روز قدس تیری در قلب و چشم دشمنان خواهد بود.

غلامحسین آرام افزود: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی بارها و بارها با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی به دشمنان نشان داده‌اند که با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها، حمایت‌های خود را از مسلمانان مورد ظلم جهان برنخواهند داشت و تا پیروزی آنان با تمام توان در حمایت از مظلومین جهان اسلام ایستادگی می‌نمایند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، بسیاری از ملت‌های مسلمان را برعلیه رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی  بیدار کرد و امروز شاهد برپایی همزمان این مراسم در کشورهای دیگر مسلمان هستیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در اسلامشهر بیان کرد: مسئله فلسطین نماد آشکار دشمنی با اسلام و مسلمانان و مظهر روشن ظلم و بیدادگری است، فریاد مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس نیز نماد بیداری، وحدت مسلمین و مقاومت و مبارزه آنان با ظلم و بیداد است.

وی گفت: امروز بسیاری از کشورهای حامی اسرائیل با تحریم‌های همه جانبه ایران سعی دارند کانون مبارزه با استکبار جهانی را متوقف کنند و در طول 33 سال گذشته از عمر انقلاب همواره برای به انحراف کشاندن و حتی از بین بردن این انقلاب نقشه‌ها کشیدند که همیشه با شکست مواجه شده است.

آرام افزود: با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات مردم نشان داده‌اند، به مانند گذشته و البته با علم و آگاهی و بصیرت بیشتر از ارکان انقلاب و ارزش‌های مقدس آن و از خون شهدای این مرزو بوم  دفاع و حمایت می‌کنند.

نماینده دولت در شهرستان اسلامشهر با اشاره به دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان و مردم شریف ایران همیشه از تحریم‌ها فرصتی برای رشد و پیشرفت ساخته‌اند و دستاوردهای بزرگ در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، صنعت، کشاورزی و ورزش بهترین سند و شاهد این واقعیت است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول