اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری تهران:

روز قدس رمی جمرات ما در ماه مبارک رمضان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری تهران گفت: برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به تعبیری رمی جمرات شیطان بزرگ پس از عبادت و بندگی مسلمانان در این ماه مبارک است.

روز قدس رمی جمرات ما در ماه مبارک رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران علی‌اکبر فدایی مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری تهران در ادامه راهپیمایی باشکوه باقرشهر و پس از قرائت قطعنامه سراسری روز جهانی قدس و فریاد تکبیر امت همیشه در صحنه باقرشهر، به عنوان سخنران اصلی مراسم پشت تریبون نماز جمعه باقرشهر قرار گرفت.

مدیرکل سیاسی ‌انتظامی استانداری تهران ضمن قدردانی از مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌ویژه شهروندان باقرشهری که با زبان روزه و در این روز گرم در لبیک به پیام رهبر و امامشان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند، گفت: امروز باید مسلمانان و تمام آزادگان جهان اسلام دوشادوش یکدیگر با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهند و دشمن صهیونیستی از وحدت و اتحاد ما است که می‌هراسد.

فدایی در راهپیمایی ضداستکباری روز قدس، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از قیام ملت فلسطین و انتفاضه شریف اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: جهان اسلام یکپارچه و یک‌صدا در اکثر کشورهای اسلامی آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند و به این ابتکار رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس به خود می‌بالند و امروز نیز با بصیرتی انقلابی و در لبیک به مقام معظم رهبری آزادی اولین قبله مسلمانان از چنگال رژیم اشغالگر قدس را طلب می‌کنند.

فدایی تاکید کرد: همان‌طور که امام راحل (ره) سال‌ها پیش فرمودند «روز قدس روز حیات اسلام است» مردم فهیم ما و مسلمانان جهان متوجه شده‌اند که مساله قدس داستان اشغال یک سرزمین نیست بلکه مهمترین موضوع جهان اسلام است و ما نیز همزبان با مقام عظمای ولایت ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین می‌گوئیم که این غده سرطانی باید از جغرافیای جهان حذف گردد و نابود شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر کجا مردم و مسئولان به فرمان ولی امر مسلمین جهان گوش فرا دادند، کشور و انقلاب ما موفق بوده است و بر این اساس ایشان از ما می‌خواهند در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و در مقابله با دشمنان عقب‌نشینی نکنیم و در پیشبرد اهدافمان ثابت قدم بمانیم که فتح و پیروزی از آن مومنان و صابران است.

مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری در پایان تصریح کرد: برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به تعبیری رمی جمرات شیطان بزرگ پس از عبادت و بندگی مسلمانان در این ماه مبارک است و ختم شدن آن به نماز جمعه، اعلام جنگ با تمام دشمنان اسلام است که به لطف خدا در سایه وحدت و همدلی و اطاعت از ولی‌فقیه زمان فتح و پیروزی به دست می‌آید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول