اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویسی در نشست خبری شرکت نکرد

لووینیان: بازی‌های داماش را آنالیز کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال پیکان گفت: در طول هفته تمرینات با نشاطی را پشت سر گذاشته‌ایم و دو بازی قبلی تیم داماش را آنالیز کرده‌ایم.

لووینیان: بازی‌های داماش را آنالیز کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هوشنگ لووینیان عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی بین تیم‌های داماش گیلان و پیکان با اشاره به خصوصیات فنی تیم داماش، اظهار کرد: داماش تیم خوبی بوده و بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود به طور حتم شاهد بازی زیبایی خواهیم بود، اضافه کرد: تیم پیکان 17 بازیکن جوان به خدمت گرفته و زمان می‌برد که به هماهنگی لازم برسیم.

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه به جوانان خود امیدوار هستیم، تصریح کرد: 4 بازیکن آسیب دیده به نام‌های مبعلی، میر بزرگی، فرهنگ و فیض‌اللهی داریم که امیدواریم تا هفته آینده به تیم ملحق شوند.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت 22 فردا شب در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت رسول رهبرفام و کمک‌های مهدی الوندی، محمد سیفی آذر، رضا عادل به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول