اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

رفع عقب ماندگی‌های سیستان‌وبلوچستان به همفکری جوانان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای رفع عقب ماندگی‌های استان سیستان و بلوچستان باید از همفکری جوانان و نخبگان استفاده کرد.

رفع عقب ماندگی‌های سیستان‌وبلوچستان به همفکری جوانان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی پیش از ظهر امروز در دیدار با جوانان و نخبگان سیستان و بلوچستان در استانداری اظهار داشت: برای رفع دغدغه‌های جوانان و استفاده از راهکارهای آنها به منظور توسعه استان، کار گروه جوانان در استانداری تشکیل شود.

وی افزود: از بین جوانان متفکر و صاحب اندیشه، چند نفر را انتخاب و کار گروهی تشکیل داده و در این کار گروه مشکلات استان بررسی و راهکارهای مناسب برای برون رفت از آنها اندیشیده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: نظرات و پیشنهادات را در هر جلسه جمع‌آوری و به اینجانب ارائه تا در دیدار با اعضای هئیت دولت و رئیس جمهور آنها را مطرح کنم.

نارویی اضافه کرد: رفع عقب ماندگی‌ها و مشکلات این استان به تنهایی ممکن نیست و باید جوانان به عنوان مشاورانی خوب، در تصمیم‌گیری‌ها شریک بوده و همفکری کنند.

وی ادامه داد: اولویت کار مدیریت استان در منطقه حول سه محور مسائل فرهنگی، وحدت و امنیت قرار دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: دشمن تلاش دارد تا شیعه را از سنی جدا و بین آنها تفرقه و اختلاف ایجاد کند و با تحریک احساسات جوانان در جامعه قصد اغتشاش دارد.

نارویی گفت: جوانان این استان باید هوشیاری و بصیرت خود را همواره حفظ کرده و اجازه ندهند به هیچ عنوان دشمن در میانشان نفوذ کند.

وی به جوانان استان قول مساعد داد با همکاری و همفکری تمامی مشکلات و دغدغه‌های آنها که برای توسعه منطقه است، مرتفع شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ضروری است جلسات کار گروه هر ماه یک بار تشکیل شود تا در جریان مباحث مطرح شده قرار گیرم.

در ادامه نمایندگان جوانان در مشاغل مختلف از جمله فرهنگیان و بانوان به ارائه مشکلات خود پرداخته و راهکارهای لازم را نیز برای برون رفت از این مشکلات ارائه کردند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول