اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودهن:

بخش فرهنگ آماده دریافت پیشنهادات نخبگان رودهنی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش رودهن، آمادگی مجموعه اداری خود را برای دریافت پیشنهادات نخبگان رودهنی اعلام کرد.

بخش فرهنگ آماده دریافت پیشنهادات نخبگان رودهنی است

حجت‏الاسلام مجید عبداللهی در حاشیه دومین نشست نخبگان رودهن که با حضور بخشدار رودهن، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار رودهن، رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن، عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند و جمعی از نخبگان این بخش در سالن نشست‏های بخشداری رودهن برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: برگزاری دومین نشست نخبگان رودهن را باید به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: نخبگان با توجه با افکار روشن و هوش سرشار خود می‏توانند ایده‏پردازی در زمینه‏های مختلف را آغاز و از آن طریق به بهبود سبک و سیاق زندگی خود و دیگران کمک کنند.

عبداللهی اضافه کرد: مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن شعبه‏ای از این نهاد شهرستانی است که در سطح منطقه فعالیت می‏کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن افزود: همه هدف مسئولان امر از راه‏اندازی این شعبه ارائه خدماتی بهتر به جوانان رودهن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجتمع فرهنگی و هنری "وصال" رودهن با مدیریت یکی از هنرمندان تحصیل‏کرده در زمینه‏های هنری و بومی منطقه اداره می‏شود.

عبداللهی اضافه کرد: با توجه به این سبک و سیاق مدیریت، دوره‏های متعدد فرهنگی و هنری در این مجتمع برای ارتقای سطح فرهنگ منطقه برقرار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن افزود: این مجموعه آماده دریافت و استفاده نظرات کارشناسی نخبگان سطح رودهن است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول