اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

اقتدار پوشالی آمریکا در جهان شکسته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: اقتدار پوشالی آمریکا در جهان شکسته شده است.

اقتدار پوشالی آمریکا در جهان شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در مراسم تجلیل از رسانه‌های گروهی بابل اظهار داشت: خبرنگاران نقش ارزنده‌ای در جنگ نرم دارند، اگرچه دشمنان در گذشته از نظر امکانات و تجهیزات بسیار از ما جلوتر بودند ولی امروز شاهد پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای از جوانان و عالمان کشورمان هستیم و به جرات می‌توان گفت امروز ما از دشمنان عقب‌تر نیستیم.

وی افزود: امروز عصر ارتباطات است و دشمنان ما از امکانات زیادی برخوردارند، ما هم افتخار می‌کنیم که خبرنگاران، این سرمایه‌های انسانی را در عرصه اطلاع‌رسانی و مبارزه با جنگ نرم داریم زیرا خبرنگاران نخبگان جامعه هستند که با دست خالی به کمک جامعه و ارزش‌ها مبادرت می‌کنند.

فرماندار بابل تصریح کرد: از همه رسانه‌ها انتظار داریم اطلاع‌رسانی در شان این انقلاب داشته باشند و برنامه‌های امسال را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته پوشش دهند.

مهدوی با اشاره به ارزش اطلاع‌رسانی در جامعه بیان داشت: دقت، صحت، سرعت سه مقوله اساسی مختص خبرنگاران است که به زیور امانت آراسته است.

وی به اهمیت نقش خبرنگاران در انتقال پیام رزمندگان در دفاع مقدس به نسل جوان اشاره کرد و گفت: آنچه مهم است حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس است که رشادت‌های خود را برای نسل سوم، نهادینه کردند و نقش خبرنگاران در این زمینه بسیار مهم و کلیدی است.

فرماندار بابل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس که هفته جانبازی، دلیری و استقامت رزمندگان است فرصت خوبی برای شناساندن الگوهای آنها برای نسل آینده است که لازم است در این راستا برنامه‌های خوبی را در کنار برنامه‌های فرهنگی ارائه دهیم.

وی وقوع انقلاب در کشورهای مختلف خاورمیانه را نشات گرفته از انقلاب ایران برشمرد و افزود: مردم مصر، تونس، لیبی و یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری در برابر خونخوران زمان سکوت نکرده و برای دستیابی به انقلاب مردمی به پا خواستند.

مهدوی با اشاره به اینکه اقتدار پوشالی آمریکا در جهان شکسته شده است، افزود: آمریکا باید بداند که مردم جهان بیدار و هوشیار شدند و اجازه دخالت در امور کشور را به سردمداران، مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌دهند.

وی بیان داشت: تبیین واژه فرهنگ دفاع، ایثار و ولایت‌پذیری رزمندگان که برگرفته از همان بصیرت آنان در طول دفاع مقدس بود به نسل‌های آینده نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/ع20/1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول