اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

یهودیان کلیددار 42 درصد از سمت‌های آمریکا هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: یهودیان 42 درصد از سمت‌های کلیدی آمریکا و کابینه آنها را در اختیار بگیرند.

یهودیان کلیددار 42 درصد از سمت‌های آمریکا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌السلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان روز قدس را یکی از برجسته‌ترین یادگاران امام راحل دانست و اظهار داشت: به برکت روز قدس این نام را توانستیم هر سال در دنیا زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از حکومت‌ها با هزینه‌های هنگفت تلاش کردند، مسئله فلسطین فراموش شود، افزود: اگر تلاش جمهوری اسلامی در مقابله با این سیاست‌ها نبود، می‌توانستند فلسطین را به تدریج به انزوا بکشانند.

افشارمنش یکی از شیوه‌های اقلیت یهود را نفوذ در قدرت دانست و افزود: یهودیان با آن که تنها 2 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند، توانسته‌اند 42 درصد از سمت‌های کلیدی امریکا و کابینه آنها را در اختیار بگیرند.

وی ابراز داشت: وضعیت مجلس سنا و نمایندگان آمریکا به‌گونه‌ای است که 80 درصد سنا و 86 درصد نمایندگان در کمک به رژیم صهیونیستی اتفاق نظر دارند.

افشارمنش با بیان دلیل حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد : بر پایه روایات، مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان، آخرین پایگاه پیامبر (ص) به سمت معراج و ... بوده و همچنین بر اساس اهداف سیاست خارجی طبق قانون اساسی کشور از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌شود.

خطیب جمعه کهنوج در مورد حفاظت از استقلال و حاکمیت ملی در عرصه بین‌المللی گفت: با توجه به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی مانند غده سرطانی دائما در حال پیشرفت است، اگر جلوی او گرفته نشود سایر کشورها را نیز تهدید می‌کند.

افشارمنش با تبریک عید فطر بیان داشت: نماز عید فطر هم دارای بعد فردی و هم اجتماعی است.

وی اذعان داشت: این نماز در بعد فردی ارتباط و سخن گفتن با خداوند و در بعد اجتماعی نشانگر عظمت امت اسلامی است.

افشارمنش اجتماع باشکوه نماز عید فطر را دشمن‌شکن ذکر و خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد هر مسجد به صورت جداگانه نماز عید فطر را اقامه کند به تدریج این قله عظمت نماز از بین می‌رود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول