اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت همکاری ادارات

2 هزار دانش‌آموز هفتکلی به اردو می‌روند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل گفت: در صورت همکاری ادارات دولتی 6 هزار دانش‌آموز این شهرستان بعد از ماه مبارک رمضان به اردو می‌روند.

2 هزار دانش‌آموز هفتکلی به اردو می‌روند

عبدالله بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: بنا داریم تمام شرکت کنندگان در طرح نشاط و تعالی شهرستان هفتکل را به اردوهای درون و برون استانی اعزام کنیم و در صورتی که فرمانداری و دیگر ارگان‌های شهرستان ما را یاری کنند تا پایان شهریور 2 هزار دانش‌آموز به اردوی تفریحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: اردوهایی نیز برای شرکت‌کنندگان در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده است که در صورت تامین اعتبار، همه دانش‌آموزانی که در این برنامه‌ها حضور یافتند به اردو می‌روند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل اردوهای درون استانی و برون استانی را از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در این شهرستان دانست و عنوان کرد: شرکت کنندگان در طرح نشاط و تعالی به اردوهای تفریحی و مناطق خوش آب و هوای استان شامل امامزاده عبدالله (ع) شهرستان باغملک، مناطق دیدنی رباط و مال آقا و همچنین مشهد اعزام می‌شوند.

وی به در ادامه به اجرای طرح نشاط و تعالی اشاره کرد و گفت: این طرح در هفتکل، رغیوه و نفت سفید در حال برگزاری است که علاقه‌مندان با حضور در این برنامه‌های مختلف به غنی‌سازی اوقات فراغت خود در تابستان می‌پردازند.

بهمنی اضافه کرد: در طرح نشاط و تعالی امسال 27 پایگاه مقاومت از نقاط مختلف شهر مشارکت دارند و بیش از 2 هزار نفر در کلاس‌ها و برنامه‌های این پایگاه‌های تابستانه شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های اجرا شده توسط ناحیه مقاومت بسیج هفتکل برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخت و اظهار داشت: آموزش قرآن، کلاس‌های اخلاق، احکام، آموزش‌های هنری و صنایع دستی از جمله برنامه‌هایی که در طرح نشاط و تعالی تابستان 1391 در پایگاه‌های مقاومت شهرستان هفتکل تا کنون به اجرا درآمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره فنی و حرفه‌ای برخی دوره‌های هنری در طول تابستان در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود و پس از پایان و قبولی، مدارک معتبر به شرکت‌کنندگان داده می‌شود.

وی شرکت در برنامه‌های ورزشی را یکی دیگر از برنامه‌های غنی سازی تابستان 91 در شهرستان هفتکل عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان در طرح نشاط و تعالی علاوه بر حضور در کلاس‌های آموزشی به ورزش‌هایی مانند فوتسال، والیبال، شنا و تنیس روی میز نیز می‌پردازند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول