اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

انگیزه حضور جوانان را در مساجد فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مساجد بهترین راه و مکان برای هدایت و ارشاد هستند و باید انگیزه حضور جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم کرد.

انگیزه حضور جوانان را در مساجد فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در جمع اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال شهر کرمان در آستانه هفته مساجد اظهار داشت: اهمیت و قداست مسجد برای همه اقشار روشن است و نیاز به استدلال ندارد.

وی با بیان اینکه تمام مبارزات انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد، ابراز داشت: بزرگ‌ترین پایگاه دین و روحانیت مساجد هستند.

‌جعفری افزود: امروز وظیفه همه ما است که مساجد را هر چه بیشتر احیا کنیم و این امر زمانی محقق می‌شود که امام جماعت عالم، متقی و بصیر در مجموعه حضور داشته باشد.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا چنین افرادی را در جامعه تربیت کرده و از وجود آنها در اجرای برنامه‌های متعدد بهره‌ ببریم.

جعفری با تاکید بر حضور جوانان در مساجد و اجرای برنامه‌های متعدد تصریح کرد: باید راهی پیدا کنیم که علاوه بر اینکه حق پیشکسوتان در مساجد رعایت شود، جوانان نیز مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: جوانان اساس کار هستند و آینده جامعه در دست آنها است، لذا باید به آنها مسئولیت داد و با انتقال تجربه‌های خود، آنها را در اجرای بهتر برنامه‌ها یاری کرد.

جعفری با تأکید بر تجهیز مساجد ابراز داشت: مساجد بهترین راه و مکان برای هدایت و ارشاد هستند و باید انگیزه حضور جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول