اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

مرغان خارجی خود را برای رقابت با مرغان داخلی آماده می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به واردات گوشت مرغ از کشورهای ترکیه و برزیل اشاره کرد و گفت: این فرآورده گوشتی در سطح قم به ترتیب به ازای هر کیلو 4 هزار و 400 تومان و 4 هزار و 600 تومان عرضه می‌شود.

مرغان خارجی خود را برای رقابت با مرغان داخلی آماده می‌کنند

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه شوال و عید سعید فطر بیان کرد:  امسال با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمن علیه ما اعمال کرده بود توانستیم قیمت‌ها را کنترل کرده و ماه رمضان خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به توزیع و قیمت مرغ در بازار بیان کرد: با تمام مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت توانستیم توزیع و قیمت فروش مرغ را در سطح متعادل کنترل کنیم.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از جمله اقدامات این دستگاه را برای کنترل بازار در ماه مبارک رمضان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم طرح ضیافت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه طرح ضیافت در استان قم عملکرد موفقی داشت تصریح کرد: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم با 15 درصد زیر قیمت به شهروندان عرضه می‌شد.

محمدی‌چهر از دیگر طرح‌های کنترل بازار در ماه مبارک رمضان را طرح تشدید بازرسان در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: بازرسان توانستند با اعمال نظارت شدید متخلفان را شناسایی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به تخلفات مشهود و غیر مشهود رسیدگی کنند.

وی افزود: شدت عمل تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفین موجب شد این حرکت نتیجه‌بخش باشد و تاثیر مطلوبی در بازار بگذارد.

مرغان برزیلی و ترکیه‌ای خود را برای رقابت با مرغان داخلی آماده می‌کنند

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم بیان کرد: استان قم از جمله استان‌های موفق در توزیع و تعادل قیمت فروش گوشت مرغ بود که توانست مرغ را با نرخ دولتی به ازای هر کیلو 4 هزار و 700 تومان توزیع کند.

وی تصریح کرد: توزیع مرغ دولتی در استان قم تا تاریخ 13 تیر ماه به ازای هر کیلو 4 هزار و 700 تومان توزیع شد و از آن تاریخ تاکنون مرغ دولتی با قیمت هر کیلو 5 هزار و 200 تومان در بازار توزیع می‌شود.

محمدی‌چهر به واردات گوشت مرغ از کشورهای ترکیه و برزیل اشاره و بیان کرد: این فرآورده گوشتی در سطح استان قم به ترتیب به ازای هر کیلو 4 هزار و 400 تومان و 4 هزار و 600 تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول