اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد خبر داد

توقیف محموله 6 تنی تخم مرغ بدون مجوز در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: محموله 6 تنی تخم مرغ‌های خوراکی بدون مجوز، توسط اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی مشهد توقیف شد.

توقیف محموله 6 تنی تخم مرغ بدون مجوز در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی ،مجید روحانی‌نژاد اظهار کرد: این محموله بزرگ از خارج از استان خراسان رضوی به مشهد حمل شده بود و قصد توزیع در مشهد را داشت که با اقدام به موقع اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی مشهد، این محموله ضبط و توقیف و پرونده آن جهت اعلام نظر قاضی به دستگاه قضایی ارسال شد.

وی در ادامه با اشاره به فصل تابستان و ورود زائران بسیار زیاد به مشهد ادامه داد: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی همه ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و همزمان با ورود زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شهرستان مشهد به اجرا در می‌آید که امسال همچون چند سال گذشته با واقع شدن ماه مبارک رمضان در این فصل، این طرح با قوت بیشتری اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی یکی از وظایف مهم دامپزشکی در مقوله بهداشت عمومی است که این شبکه این وظیفه را با توجه به زائرپذیر بودن مشهد و افزایش تقاضای فرآورده‌های خام دامی با جدیت دنبال می‌کند.

روحانی‌نژاد تاکید کرد: در پی اجرای این طرح در نیمه اول ماه مبارک رمضان تعداد 1550 مورد بازدید از مراکز عرضه، آشپزخانه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها صورت گرفته است که در این رابطه 5/2تن  فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف از چرخه مصرف خارج و معدوم شد و پرونده قضایی برای متخلفان آنها تشکیل شده است.

وی در پایان از شهروندان و زائران گرامی خواست موارد مرتبط با فرآورده‌های خام دامی را در هر ساعت شبانه‌‌روز با مرکز بی‌سیم به شماره تلفن 7624208 و یا به شماره پیامک 30009900001901 ارسال دارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و نتیجه اعلام شود.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول