اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهانبخش در جمع خبرنگاران:

مرغ از اوباما برای معاون اول رئیس‌جمهور مهم‌تر بود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در برهه‌ای که با کمبود مرغ مواجه شده بودیم، مرغ از اوباما مهم‌تر شده بود چرا که اوباما موجب نشد معاون اول جلساتی با وزرا بگیرد.

مرغ از اوباما برای معاون اول رئیس‌جمهور مهم‌تر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: 3 صفحه عناوین برتر استان بوشهر در دو سال گذشته در کل کشور داریم که با تلاش و همت مسئولان و نمایندگان با هدایت‌های امام جمعه و نماینده مجلس خبرگان این موفقیت‌ها به‌دست آمده است.

جهانبخش بیان کرد: رتبه‌های برتر کارگروه اشتغال، سازمان جهاد کشاورزی در امور اراضی، رتبه نخست سرمایه‌گذاری، رتبه برتر سرانه بودجه عمرانی، بیشترین تولید میگوی کشور و... بخشی از عناوین برتر استان بوشهر در کشور بوده است.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های استان در عرصه‌های مختلف با تلاش و همت مردم، مسئولان و همیاری رسانه‌ها به‌دست آمده است.

* مرغ از اوباما مهم‌تر شده بود

استاندار بوشهر با اشاره به حل موضوع مرغ در کشور گفت: در آن برهه مرغ از اوباما مهم‌تر شده بود چرا که اوباما موجب نشد معاون اول جلساتی با وزرا بگیرد و استانداران نیز وارد عمل شوند.

تنها موضوع مرغ نیز موجب بروز مشکلات نشده بود بلکه دست‌های پیدا و پنهانی هم بود ضمن اینکه این مسائل باید از سوی مسئولان مدیریت می‌شد.

وی افزود: ما مشکل تولید مرغ در کشور نداشتیم مشکل ما تقاضای بیش از حد بود.

استاندار بوشهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم اضافه کرد: اگر مسئولان این اطلاع‌رسانی را به خوبی انجام دهند این اتفاقات همانند مرغ نمی‌افتد.

جهانبخش با بیان اینکه تعامل مردم، رسانه‌ها و مسئولان باید پررنگ باشد، گفت: مشکل مرغ در کشور با مدیریت تولیدات داخلی حل شد و در 45 روز آینده نیز در استان برنامه‌ریزی شده تا بر میزان مرغ موجود اضافه شود.

وی تاکید کرد: کارهای انجام نشده بر گردن من اما کارهای انجام شده توسط مدیران استان انجام شده و باید اطلاع‌رسانی شود.

* هیچکس از تضعیف رسانه‌ها سودی نمی‌برد

استاندار بوشهر گفت: منزلت رسانه و مطبوعات بالاست و باید آستانه تحمل خود را برای رضایت خداوند بالا ببریم.

جهانبخش افزود: هیچکس از تضعیف رسانه‌ها و کاهش منزلت آن‌ها سودی نمی‌برد، پویایی، سرزنده بودن خبرنگاران نشان از شریط نشاط اجتماعی است.

وی گفت: یکی از بزرگ‌ترین جلوه‌های نماد اصولگرایی در سیاسیت اخلاق است و خود و دیگران را به رعایت اخلاق سفارش می‌کنم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت‌پذیری شعار دولت است، خاطرنشان کرد: در مسیر خوب کار کردن سختی‌هایی هم هست اما این سختی‌ها را با جان و دل می‌پذیریم.

* 99 درصد رسانه‌های استان بوشهر قابل احترام هستند

استاندار بوشهر در بخشی از این نشست خبری به اختلافات ایجاد شده بین وی و برخی رسانه‌ها اشاره کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاری در  رابطه با عدم حمایت ارشاد و استانداری از هفته‌نامه نصیر گفت: خط قرمز ما اصلاحات است و قرار نیست کسانی که تا کمر در فتنه بودند در دولت اصولگرا هم از سهم برابر با رسانه‌های اصولگرا استفاده کنند.

جهانبخش در ارتباط با اظهاراتش در مورد برخی رسانه‌ها بی‌هویت در بوشهر گفت: منظور من مجموعه‌ها و رسانه‌هایی که یک شبه به وجود می‌‌آیند و جایگاهی ندارند و آموزش خبرنگاری ندیدند بود نه همه خبرنگاران.

وی افزود: بنده از رسانه‌هایی که مشمول ویژگی‌های قبلی نبودند عذرخواهی می‌کنم اما کسانی که بی‌پروا آبروریزی می‌کنند بدون اینکه به‌صورت حرفه‌ای کار کنند همچنان مورد انتقاد من هستند.

استاندار بوشهر گفت: 99 درصد رسانه‌های استان بوشهر قابل احترام هستند و کمتر از یک درصد مشمول انتقادات بنده هستند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول