اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رد پای سیاسی بازی در بازار مرغ مشهود است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: یک سیاسی بازی را در بازار مرغ شاهد هستیم.

رد پای سیاسی بازی در بازار مرغ مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا در آشفته بازار مرغ که برخی از دلالان به آن دامن زدند با حفظ دو سر تولید و مصرف از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنیم تا مردم مرغ 4 هزار و 700 تومانی را دریافت کنند.

وی ادامه داد: ما با رصد روزانه وضعیت عرضه و مصرف مرغ در استان اردبیل سعی داریم از حرکت‌های واسطه‌گری جلوگیری کرده تا هم تولیدکننده و هم مصرف کننده به آنچه که مستحق آن هستند دست یابند.

این مسئول همچنین از افزایش تولید و تامین بیش از هزاران تن مرغ خبر داد و گفت: اگر مازادی در تولید مرغ داشتیم برای ماه‌های آینده ذخیره می‌کنیم ولی امیدواریم جنس ایرانی همچون برند ایرانی سالم، صحیح و با کیفیت عرضه شود.

استاندار اردبیل همه مدیران و فرمانداران را به پرهیز از مصرف کالای خارجی و تبلیغ نامناسب آن فرا خواند و ابراز داشت: از خبرنگاران نیز انتظار داریم اگر در این زمینه تبلیغی را مشاهده کردند خود بنر آن را پایین آورده و اجازه چنین اقدامی را ندهند.

وی تصریح کرد: ما بر سر اصول با کسی معامله نمی‌کنیم و از کسی نیز وحشت نداریم و معتقدیم همه ما باید با مصرف بهینه منابع به سمت اقتصاد مقاومتی و اقتدار روز افزون در این حوزه حرکت کنیم.

صابری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هزینه تکمیل برخی از پروژه‌ها 10 تا 20 برابر شده است به طوری که ما پروژه‌ای را در استان اردبیل سراغ داریم که 10 سال پیش کلنگ خورده و در حالی که 40 درصد از کار پروژه باقی مانده بود به صورت نیمه تمام تحویل دستگاه بهره‌بردار شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید از کلنگ‌زنی‌های جدید و بی‌سرانجام تا تکمیل شدن تمام پروژه‌های نیمه تمام به هر نحو ممکن ممانعت کنند و سعی کنند با انعکاس واقعیت‌ها در جامعه آرامش واقعی را برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان اظهار داشت: آرزوی ما در سال تولید ملی، ارتقای کیفی تولید در کنار توجه به افزایش کمی است که با این اقدام 50 درصد اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد و 50 درصد تحریم‌ها نیز خنثی می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول