اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی میانه خبر داد

معدوم‌سازی 230 کیلو آلایش خوراکی مرغی در شهرستان میانه

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی میانه گفت: در پی افزایش تشدید اقدامات کنترلی و بهداشتی در جریان ماه مبارک رمضان در شهرستان میانه مقدار 237 کیلو آلایش خوراکی مرغی (جگر و دل) معدوم شد.

معدوم‌سازی 230 کیلو آلایش خوراکی مرغی در شهرستان میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، اکبر نادری اظهار کرد: با افزایش تشدید اقدامات کنترلی و بهداشتی در جریان ماه مبارک رمضان، کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی این شبکه مقدار 237 کیلوگرم آلایش خوراکی مرغی (جگر و دل) غیربهداشتی را کشف و با حکم قضایی معدوم کردند.

وی افزود: بازرسی در ایام رمضان توسط اکیپ‌های این شبکه در دو شیفت کاری به صورت جدی در حال اجراست و کارشناسان شبکه به صورت تمام وقت در کشتارگاه‌های دام و طیور در زمان کشتار مستقر هستند.

نادری ضمن تشکر از همکاری مقام قضایی و نیروی انتظامی شهرستان از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی خوراکی با شماره تلفن 1512 به این شبکه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول