اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آذربایجان شرقی

مددکاران بهزیستی زنجان به یاری زلزله‌زدگان شتافتند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: تیم روانشناسی و مددکاری بهزیستی استان زنجان برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله آذربایجان شرقی عازم این منطقه شدند.

مددکاران بهزیستی زنجان به یاری زلزله‌زدگان شتافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، جلال خدابنده لو گفت: دو دستگاه خودروی خدمات سیار اورژانس اجتماعی به همراه پنج نفر از روانشناسان و مددکاران به شهرستان اهر عازم شدند.

سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان افزود: این نیروهای مجرب در راستای کمک، مشاوره و روان درمانی حادثه دیدگان شتافته‌اند و هدف آنها حمایت و صیانت از آسیب دیدگان زلزله و کاهش اثرات روانی است.

وی نقش مددکاران را در این برهه حائز اهمیت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مددکاران با بررسی شرایط روحی و روانی افراد حادثه دیده، روش‌های مطلوب و مؤثر روانشناسی را برای مشاوره‌های کابردی به کار خواهند گرفت.

سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان تصریح نمود: پس از وقوع حادثه و نمایان شدن آثار آن بسیاری از مردم دچار مشکلات عدیده روحی به سبب از دست دادن عزیزان و فضای غم‌بار محیط و خرابی‌ها می‌شوند که این تیم به مدت یک هفته در خودروهای سیار به مشاوره روانی خواهند پرداخت.

خدابنده لو اولویت کاری این تیم را کودکان بی سرپرست این حادثه تلخ عنوان نمود و یادآور شد: این کودکان در مهدهای کودک موقت که به منظور نگهداری از کودکان بی سرپرست ایجاد شده، نگهداری خواهند شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول