اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده مرهمی بر دل زلزله‌زدگان بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر بویین زهرا گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده مرهمی بر دل زلزله‌زدگان بود.

حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده مرهمی بر دل زلزله‌زدگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین زهرا در مسجد جامع این شهر با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: مسلمانان به عنوان پرچمداران صلح و استقلال در جهان باید با گرامیداشت چنین روزی زمینه را برای ظهور امام عصر (عج) فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نظام سلطه امروز در آستانه سقوطی بزرگ قرار گرفته است، افزود: تداوم شکست مستکبران در جهان بیانگر این است که زمینه برای برپایی جهانی پر از عدل و داد در حال فراهم آمدن است.

وی با اشاره به لزوم پاسداشت دستاورد‌ها و اصول اسلامی و دینی بیان کرد: اتحاد و همدلی میان دولت و ملت‌های مسلمان فریضه‌ای است که در قرآن کریم بارها و بارها بر آن تأکید شده و وظیفه آحاد مسلمانان و به ویژه شیعیان آن است که ادامه‌دهندگان راه تقوا، اتحاد و برادری باشند.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اظهار تأسف از بروز حادثه تلخ زلزله در استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: مردم و دولت باید با کمک به مردم زلزله‌زده آنان را در چنین ایامی یاری کرده و مانع از دلشکستگی و احساس سردی آنان شوند.

زرینه با بیان اینکه حضور امیدبخش و نورانی مقام معظم رهبری در میان زلزله‌زدگان اخیر مرهمی ارزشمند بر دل جوانان و نوجوانان زلزله‌زده است، بیان کرد: همگی موظفیم که با امتداد خط ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی یار و پناه ملت‌ها و خصوصا افراد بی‌بضاعت باشیم و هیچ‌گاه آن‌ها را تنها نگذاریم.

وی با بیان اینکه دشمنان در حال طراحی نقشه‌ها و فتنه‌های شوم علیه ملت‌ها و حکومت‌های حامی اسلام هستند، اذعان کرد: امروز غرب ملت سوریه را بهانه خویش قرار داده تا با بهره‌گیری از این کشور و کشتار و قتل عام مردم مسلمان و بی‌گناه سوری موجب خفت و افت اسلام در بین ملت‌های دیگر جهانی شود.

امام جمعه شهر بویین زهرا مقاومت و پایداری در برابر مستکبران و زورگویان عالم را تنها راه و حقیقت شکست آنان دانست و اظهار کرد: اگر امروز تمام مسلمانان با یکدیگر بسیج شده و اتحاد مشترک داشته باشند قطعا توطئه‌ها و دسیسه‌های ضد اسلامی و ارزشی آمریکا و هم‌پیمانانش نیز نقش برآب شده و از بین می‌رود.

زرینه افزود: امیدواریم که با تلاش یکایک ملت‌های اسلامی زمینه اقتدار و توسعه دین مبین اسلام فراهم شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول