اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌اکنون صورت گرفت

حضور احسان لشگری در میان زلزله‌زدگان هریس

خبرگزاری فارس: احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن به منظور همدردی با مناطق زلزله‌زده ،‌هم‌اکنون وارد شهرستان هریس شد.

حضور احسان لشگری در میان زلزله‌زدگان هریس

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، احسان لشگری کشتی‌گیر 84 کیلوگرمی قزوینی دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن هم‌اکنون وارد شهرستان هریس شد.

گفتنی است صبح امروز نیز حجت‌الاسلام محمد‌حسن ابوترابی‌فرد با حضور در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی از نزدیک با مشکلات مردم شهرستان‌های زلزله‌زده این استان آشنا و در جریان نحوه کمک‌رسانی به آنها شد.

احسان لشگری نیز ضمن حضور در جمع زلزله‌زدگان روستای هریس و دلجویی و ابراز همدردی با آنها در جریان خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر استان قزوین در مناطق زلزله زده قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود جمعیت هلال احمر استان قزوین از نخستین ساعات وقوع زلزله در آذربایجان شرقی با اعزام اکیپ‌های امدادی کمک‌رسانی و امدادرسانی به مردم این مناطق را در مناطق مختلف زلزله‌زده آذربایجان شرقی در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول