اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان اعلام کرد

ارسال کمک‌های 69 اتحادیه صنفی زنجان به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: کمک‌های 69 اتحادیه استان زنجان به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی ارسال شد.

ارسال کمک‌های 69 اتحادیه صنفی زنجان به مناطق زلزله‌زده

محمد کاوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با اعلام حمایت از زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی در مدت 48 ساعت 50 تن کالا و اجناس مختلف در استان زنجان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های ارسال شده به مناطق زلزله زده استانآذربایجان‌شرقی شامل 400 عدد پتو، کفش و دمپایی و برنج می‌شود، خاطرنشان کرد: 30 هزار عدد نان و 20 تن آب معدنی نیز از دیگر اقلام ارسالی به این مناطق به شمار می‌رود.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان پوشاک و خوراک، ظروف، مواد شوینده در 300 کارتن را از جمله اقلامی برشمرد که برای کمک به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی توسط اتحادیه‌های استان زنجان جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه برای جمع‌آوری کمک به مردم زلزله زده استان آذربایجان‌شرقی فراخوان عمومی اعلام نکرده‌ایم، تصریح کرد: 50 تن کالای ارسال شده فقط توسط اتحادیه‌های استان زنجان جمع‌آوری شده است.

کاوندی همچنین با بیان اینکه همه اتحادیه‌ها در زمینه اهدا خون به نیازمندان و افراد زلزله‌‌زده آمادگی خود را اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: در صورت نیاز اقدام به اهدای خون می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با بازدید صورت گرفته توسط وی هیچگونه کم و کسری در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد، افزود: در حال حاضر وضعیت مردم در این مناطق عالی است و ارگان‌های مختلف در توزیع اقلام اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول