اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

خدمات‌رسانی 40 دستگاه آمبولانس به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: 40 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بیش از 200 نفر از نیروهای امدادی استان مشغول کمک به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی هستند.

خدمات‌رسانی 40 دستگاه آمبولانس به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در بازدید از مراحل احداث ساختمان مدیریت بحران استان اظهار داشت: نیروهای امدادی استان برای مقابله با هرگونه حادثه غیرمترقبه و کمک به آسیب‌دیدگان احتمالی از آمادگی کامل برخوردارند.

وی افزود: در زلزله استان وان ترکیه که زمستان سال 90 روی داد نیروهای امدادی استان آذربایجان‌غربی جزو اولین نیروهایی بودند که به منطقه اعزام شده و کمک به زلزله‌زدگان را آغاز کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در زلزله اخیر استان آذربایجان‌شرقی نیز نیروهای امدادی استان حضور پررنگی دارند.

وی با ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های حادثه‌خیز کشور است، از این رو نیروهای امدادی استان باید از آمادگی لازم برخوردار باشند.

جلال‌زاده گفت: باید به لحاظ تقویت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای موجود برای تقویت نیروهای امدادی برای حضور سریع و به موقع در محل حادثه برای کمک به حادثه‌دیدگان تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ساختمان جدید مدیریت بحران استان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تجهیزات لازم آن نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: برای تسریع در اجرای پایگاه امداد و نجات هوایی و اتمام آشیانه و پد فرود این پایگاه 4 میلیارد ریال برای فاز نخست اختصاص دادیم و با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور بعد از اتمام این پایگاه تا پایان امسال یک فروند بالگرد امدادی در این پایگاه مستقر می‌شود.

در حاشیه این بازدید استاندار آذربایجان‌غربی نیروهای تازه نفس اعزامی به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی را بدرقه و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از مراحل احداث ساختمان مدیریت بحران استان سه ساعت طول کشید.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول