اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود

اجرای طرح «یک قطره آب» برای کمک به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌‌غربی گفت: طرح «یک قطره آب» همزمان با روز قدس به منظور کمک به مردم مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در همه شهرستان‌های این استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «یک قطره آب» برای کمک به زلزله‌زدگان

علی رزازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح میان دانش‌آموزان عضو اتحادیه استان برگزار می‌شود و در قالب آن هر کدام از دانش‌آموزان مبالغ و هدایای خود برای کمک به زلزله‌زدگان را به مسئولان می‌دهند تا در اختیار زلزله‌زدگان قرار گیرد.

رزازی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های این نهاد در زمینه کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌‌شرقی ابراز داشت: کارکنان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی به‌ منظور کمک به زلزله‌زدگان استان همجوار در روز جمعه همزمان با روز قدس اقدام به اهدای خون می‌کنند.

وی از اهدای حقوق کارکنان این نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان نیز خبر داد و گفت: تمام کارکنان این نهاد در سراسر آذربایجان‌غربی نیمی از حقوق مردادماه خود را به‌ منظور ابراز همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی اهدا کرده‌اند تا در تسکین آلام آن‌ها سهمی داشته ‌باشند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به‌عنوان مهم‌ترین روز میان مسلمانان باید پررنگ‌تر از همیشه برگزار شود تا خاری به چشم دشمنان نظام ‌اسلامی و مسلمانان باشد.

وی در پایان بیان داشت: دانش‌آموزان به‌ عنوان سکانداران عرصه علم و دانش در این مراسم حضور یافته و با این حضور نشان خواهند داد که ملت ایران همانند روزهای اول انقلاب پشتیبان ولایت‌فقیه و همراه و همدل با ملت مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول