اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

آزادی قدس شریف اولویت نخست جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز گفت: آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین تا تحقق این هدف همچنان اولویت نخست جهان اسلام است.

آزادی قدس شریف اولویت نخست جهان اسلام است

عبدالعزیز فدعمی ظهر امروز در طول مسیر راهپیمایی در اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مرکز خوزستان اظهار داشت: هر اقدامی که بخواهد تمرکز امت اسلام و مسلمانان را از موضوع فلسطین منحرف کند، از نظر ما محکوم است و ملت ایران متحد و یکپارچه تا آزادی مسجد الاقصی و رهایی سرزمین‌های اشغالی از چنگال رژیم صهیونیستی لحظه‌ای حمایت و پشتیبانی خود را دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران و مردم روزه‌دار و خداجوی خوزستان با حضور پرشور خود با وجود گرمای زیاد هوا ثابت کردند که تمام ظرفیت‌ها و حمایت‌های معنوی و مادی خود را از آرمان مقدس آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین به کار گرفته‌اند و در عرصه این جهاد مقدس و فریضه الهی لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

فدعمی روز قدس را روز شکوه و عظمت امت اسلامی در ستیز بی‌امان با استکبار جهانی و اشغالگران جنایتکار دانست و افزود: رژیم اشغالگر قدس هویت خود را در تنش‌زایی و ایجاد آشوب در کشورهای مسلمان می‌بیند و به قطعیت می‌توان گفت هیچ حادثه‌ای نیست که رد پای تروریسم صهیونیستی در آن نباشد.

فرماندار اهواز ادامه داد: مردم ولایت‌مدار خوزستان بار دیگر در روز جهانی قدس حماسه‌ای جاودان خلق کردند و در فریادهای خود برائت همیشگی از نظام سلطه و اشغالگری رژیم سرسپرده اسرائیل را به گوش جهانیان رساندند.

وی با تشکر از همه آحاد مردم و راهپیمایی کنندگان در روز قدس، گفت: مردم شهرستان اهواز با وجود تابش گرم خورشید امروز با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری با ظرفیت کامل حضور یافتند و اقوام و عشایر عرب و بختیاری، ورزشکاران، زنان، دانشگاهیان، کشاورزان و.... نمره درخشان دیگری در کارنامه افتخار ولایت‌مداری خود ثبت کردند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول