اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کوهبنان:

قدس قلب تپنده جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کوهبنان گفت: قدس قلب تپنده جهان اسلام است که با سیل جمعیت عاشق به زودی آزاد می‌شود.

قدس قلب تپنده جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام‌ سید‌احمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت:‌ در حقیقت روز قدس که یادگار حضرت امام خمینی (‌‌ره‌)‌ است، روز قدرت‌نمایی مسلمانان جهان در برابر مستکبران جهان، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل دسیسه‌های دشمنان قسم خورده و روز نفرت ملل مسلمان از اشغالگران قدس شریف است.

وی بیان داشت: در این راستا مردم ایران اسلامی ‌به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و پیروی از ولایت‌فقیه با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر بر وحدت کلمه مسلمانان برای نابودی اشغالگران قدس تأکید کردند.

موسوی افزود: ملت ایران با حضور خود جنایات‌ رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را محکوم کرده و با فریادهای خروشان و مشت‌های گره کرده پشت غاصبان را به لرزه در ‌آورند.

وی تصریح کرد: قدس قلب تپنده جهان اسلام است که ‌با سیل جمعیت عاشق که در بیش از 80 کشور بر ضد صهیونیسم و استکبار جهانی تظاهرات انجام می‌دهند، این غده سرطانی از بین رفته و حضور گسترده مردم مشتی بر دهان مستکبران جهان‌ است که به زودی شاهد سقوط آنان هستیم.

موسوی خاطر نشان کرد:‌ قد‌س مسئله تمام جهان اسلام است و‌ تنها متعلق به مردم فلسطین نیست، بلکه مردم این سرزمین مقدس جلو‌دار مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

وی گفت: تمام کسانی که مواضع خود را در خطر می‌بینند، مسائل ‌قد‌س را به وجود آورده‌اند و امروز در کشور سوریه که در دفاع از لبنان و مردم بی‌دفاع غزه و حماس‌ سنگ تمام گذاشته تحرکاتی را آغاز کرده‌اند که به برکت حضور مردم‌ و عنایت‌ خداوند در آینده نزدیک پیروز می‌شوند.

امام جمعه موقت کوهبنان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان ابراز داشت: رمضان ماه خود‌سازی و کسب تقوی الهی است‌ در فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم تا مورد رحمت و مغفرت خداوند قرار گیریم.

وی تصریح کرد: هر روزی که از ماه مبارک رمضان می‌گذرد، خداوند تعداد زیادی از بندگان گناهکار را مورد رحمت و بخشش خویش قرار می‌دهد، پس به جاست در آخرین لحظات این ماه بهترین ذخیره‌ها که تقوای الهی است، برای قیامت خود ذخیره کنیم.

موسوی به حادثه دلخراش زلزله آذربایجان شرقی و حضور رهبر معظم انقلاب در این خطه‌ اشاره کرد و افزود: با وقوع این حادثه نه تنها مردم آذربایجان بلکه تمام‌ مردم ایران اسلامی ناراحت و عزادار شدند، پس می‌طلبد همه ‌ما که اعضای یک پیکر و یک جامعه هستیم به کمک زلزله‌زدگان‌ بشتابیم و با کمک‌های مادی و معنوی خود آنان را کمک کنیم. 

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول