اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

آینده جهان از آن اسلام و اندیشه‎های ناب اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: آینده اسلام و حرکت‎های اسلامی بسیار روشن است چرا که آینده از آن اسلام، اندیشه‌های ناب اسلامی و مکتب اهل‎بیت (ع) است.

آینده جهان از آن اسلام و اندیشه‎های ناب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدحسن اختری ظهر امروز در حاشیه راهپیمایان روز قدس در گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: آینده را نمی‎توان پیش‎بینی کرد اما خداوند متعال آینده روشنی را پیش‎بینی کرده و ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و با وحدت و ایستادگی مردم، این راه را تا پیروزی قدس شریف ادامه می‎دهند.

وی تاکید کرد: ملت ایران تا امروز نشان داده که برای دفاع از اسلام از همه امور شخصی خود گذشته و با تبعیت از رهبری و با ایجاد وحدت و همدلی بین شیعه و سنی در برابر دشمنان ایستادگی می‎کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر اینکه این راه را با بصیرت ادامه خواهیم داد خاطر نشان کرد: نباید فریب حربه‎های دشمن را بخوریم و با اعتقاد پیش برویم چرا که امید به پیروزی قدس و آزادی آن نوید داده شده است.

اختری وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان را ثمره روز قدس عنوان کرد و بیان داشت: تا آن روز دشمنان تلاش می‎کردند تا بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند اما امام با قرار دادن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توانست محوریت کاملی را به عنوان قبله اول مسلمانان به وجود آورد.

وی یادآور شد: این حرکت مقاومت و پشتیبانی از فلسطین به عنوان یک برگ ارزشمند در وحدت جهان اسلام و مسلمانان برای وحدت شیعه و سنی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره از وحدت، حمایت و در این مسیر سرمایه‎گذاری کرده است تصریح کرد: ملت ایران پای این وحدت ایستاده و به فرموده مقام معظم رهبری آنچه مسلم ملت مسلمان ایران است وحدت، یکپارچگی، تقریب بین مذاهب اسلامی، نزدیک شدن شیعه و سنی به عنوان یکی از اصول ارزشمند انقلاب اسلامی است و امروز این حرکت مهم ثمره می‎دهد.

اختری یکی دیگر از ثمرات روز قدس را بیداری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: جریان بیداری اسلامی ظرف یک سال و نیم در دنیا گسترش پیدا کرده و توانسته است بسیاری از طاغوت‎ها را به زیر بکشاند و اسلام را در دنیا زنده کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنانی که تا قبل از انقلاب فکر نمی‎کردند بتوانند حکومت اسلامی شکل دهند اکنون می‎بینیم که جوانان ملت‎های مسلمان به حرکت آمده و برای تشکیل حکومت تلاش می‎کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول