اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی:

توانمندسازی منجر به استقلال مالی مددجویان کمیته امداد می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد سبب استقلال مالی آنها می‌شود.

توانمندسازی منجر به استقلال مالی مددجویان کمیته امداد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، مراد هاشم‌زهی در جمع ایتام زیرپوشش کمیته امداد در محل مجتمع فرهنگی تربیتی ریحانه، کمیته امداد را نهادی همزاد با انقلاب عنوان کرد.

وی توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش را به عنوان بهترین راهکار برای استقلال و عزت نفس آنان عنوان کرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های کمیته امداد امام‌خمینی در راستای رفع فقر و محرومیت را قابل تقدیر دانست و پرداخت کمک‌هزینه ازدواج توسط این نهاد مقدس برای جوانان زیرپوشش را کار ارزشمندی برشمرد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد بر اساس هدایت‌های مقام معظم رهبری، محور فعالیت‌های خود در سال 91 را بر توانمندسازی، کارآفرینی و تحکیم مبانی خانواده استوار کرده است.

محمدحسین عنایتی‌فر افزود: در سال جاری نیز مسئولیت ایجاد اشتغال در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به مجموعه کمیته امداد تفویض شده و در حال حاضر مراحل مقدماتی این کار در مرکز در حال انجام است.

محمد قریب مدیر کمیته امداد شهرستان نهبندان نیز به گوشه‌ای از خدمات صورت گرفته توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: با توجه به خدمات ارائه شده، شاهد کم شدن آمار مددجویان در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول