اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام(ره) ملایر خبر داد

بازدید از 323 خانوار کمیته امداد ملایر در طرح مفتاح‌الجنه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از بازدید 323 خانوار کمیته امداد در طرح مفتاح‌الجنه در ملایر خبر داد.

بازدید از 323 خانوار کمیته امداد ملایر در طرح مفتاح‌الجنه

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از خانواده‌های کمیته امداد در ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه (طرح تفقد و دلجویی از نیازمندان) حامیان، مسئولان، خیرین شهرستان ملایر، اتحادیه و صنف طلافروشان از ابتدای ماه رمضان تا کنون از 323 خانوار کمیته امداد ملایر بازدید و دلجویی کردند.

وی افزود: در این بازدیدها که همه روزه از خانواده‌های کمیته امداد انجام شد وضعیت زندگی معیشتی خانواده‌ها مورد بازدید قرار گرفت و در این راستا خیرین و حامیان بیش از 16 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی برای کمک به مسکن، هزینه‌های درمان، هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان، تأمین لوازم منزل و... به مددجویان تعهد کردند که در قالب تعهدات خود به خانواده‌ها کمک کنند.

مدیر کمیته امداد ملایر ابراز داشت: در حال حاضر 12 هزار و 305 نفر به صورت دائمی و 10 هزار نفر به صورت موردی زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند.

وی عنوان داشت: همچنین یک هزار و 608 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام شهرستان ملایر بوده که این تعداد دارای 3 هزار و 101 حامی هستند و سال گذشته حامیان یک‌میلیارد و 40 میلیون تومان به حساب این تعداد یتیم واریز کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر در ادامه به برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: هر ساله با کمک خیران برنامه اطعام‌دهی به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌شود که امسال نیز در شب‌های ماه مبارک رمضان کار اطعام‌دهی به خانواد‌ه‌های زیر پوشش این نهاد انجام شد.

وی عنوان کرد: طرح اکرام ایتام نیز همچنان در ملایر در حال انجام است و پایگاه‌ها در سطح شهر فعال هستند و تاکنون استقبال و حمایت‌های خوبی از این طرح از سوی مردم نوع‌دوست شهرستان شده است. 

کولیوند در پایان بر پرداخت زکات فطریه به نیازمندان در عید فطر تأکید کرد و گفت: روحانیون باید مردم را به همکاری و هماهنگی با کمیته امداد برای جمع‌آوری یکپارچه زکات فطره در روز عید سعید فطر در مساجد و حسینیه‌ها با محوریت ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و هزینه آن برای نیازمندان هر منطقه و روستا و همان محله ترغیب و تشویق کنند و زکات فطره بین نیازمندان تقسیم شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول