اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خواستار شد

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دولت در زنجان در سال جاری

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در پایان فعالیت‌های دولت در دوره ضروری است همه پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان برسد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دولت در زنجان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن دولت در سال پایانی فعالیت خود، ضروری است اقدامات لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام انجام شود.

وی با بیان اینکه توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: برنامه‌ریزی‌های دولت موجب اتمام این پروژه‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت کمک به دولت برای اتمام این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌های انجام شده در این زمینه به دقت به پایان برسد.

وی با اشاره به دوم شهریور ماه به عنوان هفته دولت یادآور شد: ضروری است دستاوردهای دولت‌ها در این هفته در معرض دید مردم قرار گیرد.

آیت‌الله خاتمی خدمت به مردم را از وظایف مسئولان دانست و گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از فرصت خدمت برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم استفاده شود، افزود: دولت باید همواره خود را خادم ملت بداند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به 31 مرداد به عنوان روز مسجد تصریح کرد: دشمنان اسلام برای از بین بردن آثار اسلامی در

مسجد اقصی در چنین روزی دست به اقدامات ددمنشانه زدند.

وی با بیان اینکه 20 مرداد سالروز حمله وحشیانه رضا شاه پهلوی به مسجد گوهرشاد است، خاطرنشان کرد: این مسئله نیز با حمایت آمریکا و ایادی استکبار در چنین روزی رقم خورد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز تشکیل مجلس خبرگان رهبری این مجلس را نهادی مقدس برای بررسی قانون اساسی عنوان کرد و افزود: قانون اساسی به عنوان سند وفاق ملی محسوب می‌شود.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس یادآور شد: در این روز مردم مسلمان جهان با مشت‌های گره کرده در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم استان زنجان همواره در صحنه حضور داشته و غده سرطانی اسرائیل را ناامید می‌‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول