اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

قبل از اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه جدید کلنگ‌زنی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: تا زمانی که تمام پروژه‌های اجرایی نیمه‌تمام در نیر تمام شود هیچ پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد.

قبل از اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه جدید کلنگ‌زنی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های قابل افتتاح شهرستان نیر اظهار داشت: مسئولان استانی نیر بر این امر تاکید دارند و تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام را تحویل دستگاه‌های بهره‌بردار ندهیم اجازه کلنگ‌زنی جدید داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام اصلی‌ترین سیاست ما در سال جاری است، تصریح کرد: سالیان درازی است شاهد معطل ماندن پروژه‌های متعددی در نیر هستیم که یک همت جهادی نیاز است تا این پروژه‌ها را تمام و به سرمنزل مقصود برسانیم.

فرماندار نیر بیان داشت: مردم نیازمند افتتاح این پروژه هستند و ما باید طعم شیرین بهره‌مندی از پروژه‌های آغاز شده و وعده داده شده را به مردم بچشانیم و با ارتقای پیشرفت و توسعه منطقه مردم را نسبت به نظام امیدوار‌تر از پیش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه تزریق اعتبارات مناسب بسیاری از زیرساخت‌های شهرستان نیر را کفایت خواهد کرد، افزود: با بسترسازی‌هایی که انجام شده انتظار می‌رود امسال در بخش مسکن و پروژه‌‌های گردشگری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سبب می‌شود تا مردم بیش از پیش تعامل و همکاری خود را با مسئولان انجام دهند.

عباداللهی بیان داشت:امر خدمات‌رسانی مهمترین مؤلفه فعالیت ماست که نباید این خدمت‌رسانی را با هیچ بهایی عوض کنیم.

این مسئول در ادامه بحث آبرسانی به روستاهای نیر را یادآور شد و گفت: 18 روستای مستحق نیر در آینده نزدیک با 30 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از آب شرب بهداشتی و سالم بهره‌مند می‌شوند که این نمونه‌ای از برنامه‌های خدمات‌رسانی ما برای مردم است.

وی  خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به 18 روستای نیر با 658 کیلومتر خط انتقال هم‌اکنون با 20 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که یک‌هزار و 400 مترمکعب حجم مخزن آب را در این طرح شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نیر همچنین به آغاز عملیات بهسازی داخل دو روستای کوراییم با 2 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات دربرگیرنده زیرسازی و آسفالت داخل دو روستا خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول